|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۳۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر تصمیمی که باشگاه بگیرد تابع آن هستم.
حمید درخشان پس از تساوی بدون گل مقابل صبا گفت: پرسپولیس روز بزرگی را پشت سر گذاشت و فوتبال خوبی انجام داد. به صراحت می‌گویم که به این تیم افتخار می‌کنم چرا که 90 دقیقه روی دروازه حریف بود و تیم مقابل ما دست و پا می‌زد که گل نخورد و از شکست فرار کند.

وی با تشکر از بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بیش از 20 فرصت داشتیم که به گل تبدیل نشد و صبا نیز با چنگ و دندان دفاع می‌کرد. زمانی که توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شود خیلی بحث‌ها می‌شود. آنهایی که امروز بازی را دیدند متوجه شدند پرسپولیس یک فرصت را هم به حریف نداد. تیم ما، هم خوب بازی کرد و هم گردن‌کلفت بود.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: وقتی پرسپولیس اینگونه بازی می‌کند حریف شایستگی این را دارد که با چنگ و دندان مقابل ما دفاع کند. اگر در این دیدار یک گل به ثمر می‌رساندیم بالای 3-4 گل به این تیم می‌زدیم. امروز قسمتی از فوتبال بود و باز هم تاکید می‌کنم به پرسپولیس افتخار می‌کنم که امروز خوب و منطقی بازی کرد.

درخشان در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره شعار هواداران برای کناره گیری‌اش اظهار داشت: باشگاه هیئت مدیره و مدیرعامل دارد، آنها بازی را می‌بینند و همه دیدند تیم ما فوتبال بازی کرد، با این حال هر تصمیمی که باشگاه بگیرد تابع آن هستم.

وی در مورد اینکه هواداران خواهان جدایی درخشان بودند و نژادفلاح هم گفته صدای آنها را شنیده، گفت: معمولا هواداران زمانی که تیمشان برنده نمی‌شود موضوعی را به عنوان سمبل بیان می‌کنند،  ولی امروز پرسپولیس از نظر فوتبالی عملکرد خوبی داشت و آنها دیدند ما چه بازی ارائه دادیم. هواداران باید خودشان با دیدن این بازی کلاهشان را قاضی کنند.

درخشان در پاسخ به این سوال که وقتی پرسپولیس در بازی رفت توانسته بود دو بر صفر صبا را شکست بدهد، او مصاحبه کرده و گفته بود، پرسپولیس به دلیل ضعف صبا برنده شده و اینکه آیا امروز صبا قدرتمندتر بوده که پرسپولیس نتوانسته پیروز شود خاطرنشان کرد: آخر نفهمیدیم قدرت در حمله است یا دفاع؟ آیا صبا خیلی قدرتمند بود که با چنگ و دندان دفاع می‌کرد؟ ما تیمی بودیم که حمله می‌کرد و بهترین بازی را انجام می‌داد آیا این صبا بود که ما را در 18 قدم تسلیم کرده بود و سعی کردیم گل نخوریم؟

درخشان افزود: این صبا بود که اتوبوسی دفاع می‌کرد تا گل نخورد. بهترین بازیکن صبا دروازه‌بان این تیم بود که بسیاری از فرصت‌ها را مهار کرد. ما این همه فرصت ایجاد کردیم، کجا صبا تیم برتر بود که چنین سوالی را مطرح می‌کنید.

به گزارش تسنیم در این زمان خبرنگاری تذکر داد که منظورش مصاحبه درخشان بوده و اکنون صبا چگونه توانسته پرسپولیس را متوقف کند که سرمربی سرخپوشان پاسخ داد: عذرخواهی می‌کنم اما شاید فوتبال دیگری را نگاه کردید که این حرف را می‌زنید. این همه فرصتی که تیم ما از دست داد را ندیدید، پرسپولیس موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد پس چرا سوال حاشیه‌ای می‌پرسید.

وی افزود: پرسپولیس تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های گل بسیاری داشت ضمن اینکه ما امروز همه نفرات و ستاره‌های خود را در زمین داشتیم که ضربات آخر تبدیل به گل نشد اما تیم ما بازی خوبی انجام داد.

درخشان در خصوص اینکه اظهارات محمدحسین نژادفلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس چه تاثیری روی او و تیم پرسپولیس گذاشت، گفت: فکر می‌کنم تغییر و تحولات زمان خودش را دارد و مطمئنا اگر در زمان خودش اقدامی شود، هر حرکتی تاثیرگذار خواهد بود. شاید الان خیلی از این مسائل روی بازیکن تاثیر بگذارد و بازیکن تمرکزش را از دست بدهد. با اینگونه اتفاقات بازیکن استرس دارد و عجله می‌کند و نگران است، این مسائل بی‌تاثیر نیست و باید از این وضعیت خارج شویم و پرسپولیس به آرامش برگردد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: هر زمان که به آرامش می‌رسیم اتفاقی می‌افتد که این آرامش را برهم می‌زند اما امیدوارم دیگر این اتفاق نیفتد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چند روز دیگر لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود و آیا پرسپولیس با همین روند در لیگ قهرمانان شرکت می‌کند، گفت: سوال شما را باید اینگونه بپرسیم که آیا روند پرسپولیس خوب است؟ نگرانی من به گل رسیدن موقعیت‌های پرسپولیس است. وقتی یک تیم هر کاری انجام می‌دهد باید به گل برسد. امیدوارم در لیگ قهرمانان بدشانسی دست از سر ما بردارد.

«نوع بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا با دیدارهای لیگ تفاوت دارد.» درخشان با بیان این جمله تصریح کرد: تیم‌های داخلی مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند و اگر یک امتیاز بگیرند برنده هستند، امروز واقعیت را دیدیم که تیم صبا با چنگ و دندان مقابل پرسپولیس بازی کرد، اگر صبا مثل پدیده بازی می‌کرد می‌توانست دوام بیاورد؟ قطعا این‌طور نیست. در آسیا اینگونه نیست که تیم‌ها بخواهند دفاعی بازی کنند. امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا بدشانسی نیاوریم و موقعیت‌هایمان به گل تبدیل شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین