|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۳۸۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
در راستای توسعه شفافیت و برنامه هایی که دولت با راه اندازی سامانه سوت زنی دنبال می‌کند؛ مشابه آن سامانه سوت زنی دولت، در بنیاد شهید هم راه اندازی شده که دربخش های مختلف بنیاد چه موسسات وابسته به بنیاد چه در حوزه خدماتی بنیاد اگر شهروندی یا جامعه هدف ما خطا یا فسادی مشاهده کرد، در آن سامانه بتواند گزارش دهد و اسناد و مدارک آن را بارگذاری کند و رسیدگی به آن سریع تر شود.

ایلنا:رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره تعیین وضعیت کشته‌شدگان حادثه جمعه زاهدان، ابراز داشت: باید اول آنجا یک کمیته در استانداری با حضور مسئولین ذی ربط تشکیل شود و تشخیص دهند و به ما معرفی کنند، لذا هرکسی را معرفی کردند ما خدمات را شروع کردیم. عدد دقیق را یادم نیست.
 
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه این مجموعه در حوزه شفافیت و مبارزه با فساد، گفت: در راستای توسعه شفافیت و برنامه هایی که دولت با راه اندازی سامانه سوت زنی دنبال می‌کند؛  مشابه آن سامانه سوت زنی دولت، در بنیاد شهید هم راه اندازی شده که دربخش های مختلف بنیاد چه موسسات وابسته به بنیاد چه در حوزه خدماتی بنیاد اگر شهروندی یا جامعه هدف ما خطا یا فسادی مشاهده کرد، در آن سامانه بتواند گزارش دهد و اسناد و مدارک آن را بارگذاری کند و رسیدگی به آن سریع تر شود.
 
وی درخصوص آخرین وضعیت تصمیم گیری درخصوص شهدای حادثه تروریستی کرمان، عنوان کرد: شهدای کرمان همگی احراز شدند و خدماتشان هم شروع شده است، الحمدلله الان هم جانبازان عزیز کرمان هم شهدای گرانقدر همگی تشکیل پرونده شدند و شهید تلقی شدند و خدمات هم آغاز شدند. اخیرا یک نفر از عزیزانی که مجروحیت سختی داشت، یعنی دچار ضایعه نخاعی گردنی شده بود، به خیل شهدا اضافه شدند.
 
قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به سوالی پیرامون تعیین وضعیت کشته شدگان حادثه جمعه زاهدان، ابراز داشت: باید اول آنجا یک کمیته در استانداری با حضور مسئولین ذی ربط تشکیل شود و تشخیص دهند و به ما معرفی کنند، لذا هرکسی را معرفی کردند ما خدمات را شروع کردیم. عدد دقیق را یادم نیست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین