|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۳۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در جام جهانی تهران، گفت: جوانان تیم ایران نشان دادند که چیزی از باتجربه ها کم ندارند.
احد پازاج پس از کسب عنوان سوم جام جهانی کشتی فرنگی در تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها جوانان تیم ایران عملکرد خوبی داشتند و چنانچه باتجربه ها به خودشان نیایند جای خود را در تیم ملی از دست می دهند.

وی گفت: پس از شکست مقابل جمهوری آذربایجان تیم ایران را از لحاظ روحی سروسامان داده و خوشبختانه به مقام سوم دست یافتند تا شرمنده مردم نشویم.

پازاج با اشاره به اینکه جام جهانی تهران بسیار سخت و فشرده بود ادامه داد: معتقدم نفرات ایران بیش از حد توان خود کشتی گرفتند و از آنان راضی هستم.

وی افزود: جوانان خوبی داریم و چنانچه حمایت شویم با ایجاد جوانگرایی آینده درخشانی در انتظار تیم ایران است.

پازاج در خصوص خستگی برخی نفرات تیم ایران گفت: حضور در جام تختی روی عملکرد تیم تاثیر منفی نداشت و معتقدم تنها مسائل روانی بود که کمی در توان برخی نفرات تاثیر داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پاسخ به اینکه به نظر می رسد ارتباط خوبی بین کادر فنی و برخی نفرات دیده نمی شود، گفت: تمام اقدامات لازم را انجام دادیم اما برخی نفرات سرشناس برای حضور در جام جهانی تهران قانع نشدند و تیم ملی را تنها گذاشتند.

پازج در مورد غیبت این نفرات عنوان کرد: به اجبار نمی توان کشتی گیران را در مسابقات شرکت داد و بهتر است خودشان جواب این مساله را بدهند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین