|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
دیوید کارنی که سال گذشته در تمرینات پرسپولیس حاضر شد ولی مورد پسند قرار نگرفت هفته گذشته 90 دقیقه در MLS برای نیویورک ردبولز بازی کرد.

دیوید کارنی دفاع چپ استرالیایی که سال گذشته در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد و از سوی مانوئل ژوزه با جواب منفی روبرو شد به تیم مطرح نیویورک رد بولز آمریکا پیوست.نام کارنی 29 ساله که 46 بازی ملی دارد سال گذشته در فوتبال ایران مطرح شد.این بازیکن در تعطیلات نیم فصل به همراه استفان آپیای غنایی در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد به این امید که به این تیم ملحق شوند و قرمزها را از نیمه پایین جدول نجات دهند،
اما مانوئل ژوزه مربی عجیب پرسپولیس هر دو بازیکن را دیپورت کرد.در آن روزها بیشتر توجه ها معطوف آپیا بود و رسانه ها به جواب رد ژوزه به کاپیتان سابق تیم ملی غنا که سابقه بازی در یوونتوس را هم داشت پرداختند ، غافل از اینکه کارنی استرالیایی هم بازیکن کوچکی نبود. کارنی سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس به همراه بلکپول را داشت و در کشورهای اسپانیا و هلند هم توپ زده بود، اما او با داشتن رزومه ای قابل توجه نتوانست از فیلتر ژوزه عبور کند.در واقع کسی نفهمید چرا پیرمرد پرتغالی، آپیا و کارنی را که سابقه بازی در جام جهانی را هم داشتند نپسندید.

در آن مقطع خیلی ها می گفتند با توجه به اینکه این بازیکن چپ پای سرعتی(کارنی) توانایی بازی در دفاع چپ، هافبک چپ و هافبک راست را دارد می تواند به کار پرسپولیس بیاید. زمان ثابت کرد ایراد از ژوزه و پرسپولیسی ها بوده نه کارنی.بازیکن سابق بنیادکار ازبکستان یکشنبه هفته گذشته در اولین بازی اش برای ردبولز 90 دقیقه برابر دی سی یونایتد بازی کرد.ردبولز یک تیم مدعی در لیگ آمریکا(MLS) محسوب می شود. این تیم هم اکنون در کنفرانس شرق سوم است و بیشتر شهرتش به خاطر دراختیار داشتن تیری آنری است." تیم کیهیل" ستاره سابق اورتون و همبازی کارنی در تیم ملی استرالیا دیگر بازیکن معروف ردبولز به شمار می آید.این هم از عجایب فوتبال ایران است . در این فوتبال سطح بازیکنی که می تواند در MLS  در کنار آنری بازی کند را در حد پرسپولیسی که فصل گذشته گرفتار رده دوازدهم جدول شده بود نمی دانند.
این در حالی است که او در مصاحبه ای با یک سایت امریکایی به باشگاه استقلال هم اشاره کرده و گفته: من با باشگاه استقلال صحبت کرده بودم و به توافق رسیده بودم اما وقتی به ایران رسیدم متوجه شدم که این قرارداد مناسب من نیست و همه چیز منتفی شد.


منبع: جام نیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین