|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۳۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
محمد ابوالفتحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: درست است تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات جام جهانی نتوانست به فینال برسد و باید دیدار رده بندی را مقابل ترکیه برگزار کند اما هیچ چیز از ارزش های این تیم کم نمی شود چرا که 4 تن از نفرات اصلی خود را در اختیار نداشت.

وی تصریح کرد: تیم ایران نسبت به مسابقات جهانی 2014 که قهرمان شد تغییرات زیادی داشته و این جوانگرایی نشان از آن دارد که مسئولان فدراسیون و کادر فنی به دنبال موفقیت در بازی های المپیک 2016هستند.

ابوالفتحی در ادامه با بیان این که مسابقات جام جهانی به هیچ عنوان ملاک ارزیابی نیست اظهار داشت: به نظر من و همه کارشناسان در کشتی و یا سایر رشته ها عملکرد یک تیم را در مسابقات جهانی و سپس المپیک بررسی می کنند و سایر میدان ها صرفاً جنبه تدارکاتی و پشتوانه سازی دارد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی سوئد درباره وضعیت تیم خودش در جام جهانی نیز گفت: ما مثل ایران در کشتی دستمان پر نیست بلکه کشتی در سوئد استعداد های کمتری دارد و باید فقط چشم به تک چهره ها داشت،به همین دلیل و با وضعیت موجود می تواند گفت در مجموع عملکرد بدی در این مسابقات نداشتیم که در نهایت نیز به دیدار پنجم و ششمی رسیدیم و با همه قدرت تلاش می کنیم در مقابل مجارستان پیروز میدان شویم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین