|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۳۸۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
رضا فلاح اظهار داشت: در شهرستان جیرفت روستاهای میجان علیا، عشرت آباد، میانچی، شهرستان قلعه گنج روستاهای سرخ قلعه و آزاد شهر و در شهرستان رودبارجنوب روستای حاجی آباد دچار سیل و آبگرفتگی شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از سیلابی شدن و آبگرفتگی برخی روستاهای سه شهرستان جنوبی این استان در نتیجه بارش های چند روز اخیر خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی این جمعیت، رضا فلاح اظهار داشت: در شهرستان جیرفت روستاهای میجان علیا، عشرت آباد، میانچی، شهرستان قلعه گنج روستاهای سرخ قلعه و آزاد شهر و در شهرستان رودبارجنوب روستای حاجی آباد دچار سیل و آبگرفتگی شده اند.
 
وی بیان کرد: ۳۲ تیم در قالب ۱۳۵ امدادگر با توزیع اقلام ضروری شامل چادر، پتو، موکت و بسته های غذایی مردم در حال امداد رسانی به ساکنان روستاهای متاثر از سیل و آب گرفتگی هستند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ادامه داد: همچنین نیروهای امدادی این جمعیت در ۱۳ جاده مواصلاتی استان به افراد و خودروهای درگیر کولاک و برف امدادرسانی کردند.
 
وی افزود: این امدادرسانی با ۱۷ دستگاه آمبولانس و ۱۳ خودرو کمک دار سبک به یک هزار و ۵۰۷ نفر انجام و تعداد ۷۲۰ نفر نیز اسکان داده شدند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین