|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
کد خبر: ۳۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵
چیت چیان بیان کرد: نمونه‌هایی از خاک و گردوغبار هفته گذشته در این شهرستان به مراکز تحقیقاتی داده‌ شده تا مورد آزمایش قرار گیرند.
وزیر نیرو گفت: قطعی 72 ساعته برق در آبدانان به دلیل گرد و غبار به ما هشدار داد که برای بهسازی و بهبود زیرساخت‌های آب، برق و تلفن چاره‌اندیشی کنیم که شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

 حمید چیت‌چیان در آبدانان با اشاره به قطعی برق به علت ورود گردوغبار و رطوبت بالا اظهار کرد: عصر روز 21 بهمن به علت ورود ریزگردها و رطوبت بالای هوا، بین مقره‌های خطوط انتقال برق، اتصال کوتاه به وجود آمد و موجب قطعی برق در این شهرستان شد.

وی افزود: با قطعی برق نیروهایی از کردستان و کرمانشاه به کمک نیروهای انتقال و توزیع برق آبدانان آمدند و ظرف 48 ساعت، تعداد 530 ست مقره را تعویض کردند و خط انتقال و توزیع برق را شستند که در نهایت برق این شهرستان ساعت 17:30 دقیقه عصر روز 23 بهمن وصل شد.

چیت چیان بیان کرد: نمونه‌هایی از خاک و گردوغبار هفته گذشته در این شهرستان به مراکز تحقیقاتی داده‌ شده تا مورد آزمایش قرار گیرند.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه این پدیده، یک پدیده نادر بوده است، گفت: قطعی چند روزه برق به علت گردوغبار یک پدیده نادر بوده و به‌هیچ‌وجه نمونه‌ای مثل این اتفاق وجود نداشته است.

وی بیان کرد: قطعی برق در آبدانان باعث شد که تجربه‌ای کسب کنیم که برای بهسازی و بهبود زیرساخت‌های آب، برق و تلفن چاره‌اندیشی کنیم تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

چیت چیان گفت: آمده‌ام تا از صبر و حوصله مردم این شهرستان در جریان قطعی برق تشکر کنم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین