|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۳۸۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
ابراهیم‌پور با اشاره به اینکه عباسعلی فتاحی زیر شکنجه شهید شد، اما عملیات را لو نداد، بیان کرد: امروز ما باید رهرو راه شهیدان باشیم و بدانیم که ما مدیون شهدا هستیم؛ ما وظیفه داریم دشمن را خوب بشناسیم چرا که شهدا دشمن‌شناس بودند و توانستند راه را از بیراه انتخاب کنند و به دنبال هدف که دفاع از دین خدا بود، بروند.

تسنیم: مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با بیان اینکه امروز وقت عقب‌نشینی نیست و ما باید در صحنه باشیم، گفت: تحریم انتخابات توطئه دشمن است.

سردار عظیم ابراهیم‌پور مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه گذشته در یادواره شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی شهید باهنر کرمان و مداح شهید عادل رضایی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: در مجلس شهدا به تعداد لحظاتی که هستید برای شما خیر و برکات نوشته می‌شود.

وی با بیان اینکه قبل از آغاز عملیات فتح‌المبین یک گروه از رزمندگان گردان تخریب به سمت عراق رفتند و یک پل چهل دهنه را بمب گذاری کردند تا وقتی عملیات شروع شد، در زمان عقب نشینی دشمن این پل را تخریب کنند و دشمن بماند، گفت: این گروه در زمان برگشت به کمین دشمن خوردند و از آنجا که تخریب‌چی‌ها حق درگیری ندارند، بچه‌ها پراکنده شدند.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در این هنگام به زانوی عباسعلی فتاحی تیر خورد و اسیر شد؛ همه نگران بودند که فتاحی در اسارت عملیات را لو دهد، افزود: در آن زمان شهید حسن باقری گفت روزانه آرایش دشمن را چک کنید، اگر آرایش دشمن تغییر کرد معلوم می‌شود عباسعلی فتاحی زیر شکنجه عملیات را لو داده است.

وی با بیان اینکه عملیات طبق قرار قبلی در یک فرورین سال ۶۱ انجام شد و رزمندگان ما پشت رودخانه یک پیکر بدون سر و دست و پا بسته پیدا کردند که با سیم کابل تلفن نظامی بسته شده بود، ادامه داد: ما وارث فتاحی‌هایی هستیم که به ما یاد دادند که برای امام و رهبرمان، وطن و ناموسمان سر می‌دهیم، اما شرف نمی‌دهیم.

ابراهیم‌پور با اشاره به اینکه عباسعلی فتاحی زیر شکنجه شهید شد، اما عملیات را لو نداد، بیان کرد: امروز ما باید رهرو راه شهیدان باشیم و بدانیم که ما مدیون شهدا هستیم؛ ما وظیفه داریم دشمن را خوب بشناسیم چرا که شهدا دشمن‌شناس بودند و توانستند راه را از بیراه انتخاب کنند و به دنبال هدف که دفاع از دین خدا بود، بروند.

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه شیطان را بشناسید و بدانید شیطان‌پرست واقعی بزرگان یهود هستند که مثلث زر و زور و تزویر را راه انداختند، گفت: امروز بزرگترین دشمن یهود در دنیا ما هستیم که هم اهداف آن‌ها را می‌شناسیم، هم به دنیا معرفی می‌کنیم و هم مقابل دشمن ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه دشمن اعتراف کرده که مراقبت کنید انقلاب اسلامی ایران چهل ساله شود، اما نتوانستند جلوی پیشرفت و گسترش انقلاب اسلامی ایران را بگیرند و امروز این انقلاب الگوی جهان است، خاطرنشان کرد: دشمنان پیچیده‌ترین فتنه‌ها را علیه نظام اسلامی ایجاد کردند که آخرین آن در سال ۱۴۰۱ بود، اما باز هم شکست خوردند.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور با بیان اینکه الان ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما ۴۵ سال با یهود می‌جنگیم، افزود: باید بدانیم جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری یک کار واجب است، پس دشمن واقعی را بشناسیم و به حاشیه نرویم.

وی با اشاره به اینکه حضرت آقا فرمودند نظم جدید جهانی در حال شکل‌گیری است، آمریکا به انزوا می‌رود و دنیا شاهد این انزوا است، گفت: امروز دنیا به حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کند چرا که آمریکا با تمام متحدانش، تمام امکاناتشان را گذاشتند تا سوریه را ساقط کند، اما نتوانست و شهید سلیمانی و رزمندگان مدافع حرم جلوی دشمن ایستادند.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه در این ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی ایران، آمریکا هر جا ورود کرده شکست خورده است، افزود: حضرت آقا فرمود موضوع فلسطین کلید رمزآلود فرج است و ما باید بدانیم که در آستانه دو قطبی شدن جهان هستیم که یک طرف آن طرفداران مقاومت قرار دارند و طرف دیگر طرفداران سلطه هستند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم را نه به خاطر انقلاب و سوریه شهید کردند بلکه پرچم مقاومت حاج قاسم دنیا را فتح کرده است، بیان کرد: امروز وقت خسته شدن نیست و در واقع تحریم انتخابات توطئه دشمن است.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیشرفت، شعار و سخنرانی نیست و ما باید شاخص‌های توسعه و پیشرفت را ارتقا بدهیم، ادامه داد: جریان نخبگانی کشور برای توسعه و پیشرفت کشور نقش مهمی دارد و ما باید برای دنیا الگو داشته باشیم و آن را معرفی کنیم؛ امروز ایران جزو کشور‌های بزرگ نظامی در دنیا است، اما آیا کافی است نه؟

وی با تاکید بر اینکه ما باید علم خود را هم توسعه و افزایش بدهیم و مقام معظم رهبری فرمودند «علم، علم و علم»، افزود: باید علم کشور دانش‌بنیان شود و رهبر معظم انقلاب سر این موضوع هم کوتاه نیامد و امروز جزو کشور‌های اول دانش‌بنیان در دنیا هستیم، امروز در مرحله صادرات علم دانش‌بنیان هستیم و توسعه صادرات کشور ارتقا پیدا کرده است.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه امروز وقت عقب‌نشینی نیست و امروز ما باید در صحنه باشیم و اجازه ندهیم با عقب‌نشینی ما دشمن پیشروی کند، گفت: چرا انتخابات برای دشمن مهم است و چرا برای آن نقشه راه تعیین کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال آن است تا یازدهم اسفند ماه انتخابات در کشور ما با مشارکت پایین برگزار شود و بعد از آن عملیات خود را شروع کند، رسانه‌ها را درگیر کرده و به دنیا بگوید که ببینید مردم همراه انقلاب اسلامی ایران نیستند، افزود: دشمن به دنبال آن است که جنگ داخلی راه بیندازد و از این ابزار برای فروپاشی نظام اسلامی استفاده کند، پس بدانید تحریم انتخابات توطئه دشمن است.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز آمریکا و اسرائیل، بایدن و نتانیاهو تنها راه برون‌رفت از مشکلات خود را عدم مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند می‌دانند، ادامه داد: انتخابات برای کشور امنیت‌آور است، پس فریب دشمن را نخورید.

وی بیان کرد: اینکه مقام معظم رهبری از ابتدای امسال در تمام سخنرانی‌های خود ما را توصیه به مشارکت در انتخابات می‌کند، الکی نیست؛ حضرت آقا همیشه ما را از توطئه دشمن نجات داده است، پس هوشیار باشیم و اجازه ندهیم بعد از ۱۱ اسفند دشمن خوشحال باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین