کد خبر: ۳۸۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
بر این اساس تمامی مراحل ثبت درخواست، صدور، فعال‌سازی و دریافت رمز ملت‌کارت، بدون نیاز به حضور مشتری در شعبه قابل انجام است و پس از ثبت «درخواست صدور ملت‌کارت» و انتخاب روش «تحویل در نشانی مشتری»، عملیات صدور ملت‌ کارت مشتری انجام و کارت صادره، از طریق پست به نشانی مورد نظر مشتری ارسال می‌شود.
امکان ثبت درخواست غیرحضوری ملت کارت از طریق همراه‌بانک ملت فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در راستای کاهش مراجعات حضوری به شعب، علاوه بر سامانه‌های «پیشخوان الکترونیک» و «بانکداری اینترنتی»، امکان ثبت درخواست صدور ملت‌کارت از طریق «همراه بانک ملت» نیز فراهم شد.

بر این اساس تمامی مراحل ثبت درخواست، صدور، فعال‌سازی و دریافت رمز ملت‌کارت، بدون نیاز به حضور مشتری در شعبه قابل انجام است و پس از ثبت «درخواست صدور ملت‌کارت» و انتخاب روش «تحویل در نشانی مشتری»، عملیات صدور ملت‌ کارت مشتری انجام و کارت صادره، از طریق پست به نشانی مورد نظر مشتری ارسال می‌شود.

شایان ذکر است نشانی محل دریافت کارت به صورت پیش‌ فرض براساس اطلاعات موجود در سامانه متمرکز است اما در هنگام ثبت درخواست، امکان ویرایش نشانی برای مشتری فراهم شده است.

همچنین با هدف ترویج فرهنگ استفاده از خدمات غیرحضوری، هزینه‌های کسر شده از حساب مشتری بابت صدور و ارسال پستی ملت‌کارت صرفاً یک بار برای هر حساب تا اطلاع ثانوی در پایان روز کاری به حساب مشتری عودت می شود و رایگان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، تمامی خدمات فوق درصورت انتخاب روش تحویل در نشانی مشتری، از طریق سامانه پیشخوان الکترونیک به صورت غیرحضوری قابل دریافت است، اما در صورت انتخاب روش تحویل در شعبه در سامانه پیشخوان الکترونیک، مشتری باید به باجه صدور آنی کارت در شعبه انتخاب شده مراجعه کند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین