|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۳۸۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
سردار علی، ولی پور گودرزی ادامه داد: تیم جنایی پلیس با حضور در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضرب و جرح ناشی از تصادف عمدی با خودروی مزدا در یکی از خیابان‌های جنوب تهران به قتل رسیده بود که در بررسی‌های اولیه نشان می‌داد همسر سابق مقتول در حال حاضر همسر فعلی قاتل است و همین موضوع ماجرای این جنایت را رقم زده است.

ایرنا: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت مردم در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.

سرگرد محمد زیدی روز سه‌شنبه گفت: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی ۲ مرد جوان که با سلاح گرم اقدام به برهم زدن آرامش مردم، ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی در محله تهرانپارس، دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد عاملان این قدرت نمایی از اراذل و اوباش شرور منطقه بوده که دارای سوابق درگیری و شرارت متعددی هستند که با رصد‌های اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان شناسایی و پس از اخذ دستور قضائی هر ۲ شرور دستگیر شدند و از مخفیگاه متهمان تعدادی سلاح سرد و همچنین سلاح جنگی به همراه فشنگ کشف شد.

سرگرد زیدی اظهار کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت نیز اظهار کرد: با اعلام کارکنان بیمارستان فیروزگر تهران در نخستین روز اسفند ماه جاری در خصوص مرگ مشکوک یک مرد جوان روی تخت اورژانس، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

سردار علی، ولی پور گودرزی ادامه داد: تیم جنایی پلیس با حضور در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضرب و جرح ناشی از تصادف عمدی با خودروی مزدا در یکی از خیابان‌های جنوب تهران به قتل رسیده بود که در بررسی‌های اولیه نشان می‌داد همسر سابق مقتول در حال حاضر همسر فعلی قاتل است و همین موضوع ماجرای این جنایت را رقم زده است.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان جنایی حکایت از آن داشت که مقتول که سه سال قبل همسر خود را طلاق داده و روز حادثه همسر سابقش را با متهم که قصد رفتن به محل کار داشتند، دیده و بدلایل نامشخصی اقدام به تعقیب و گریز و درگیری با آن‌ها در خیابان کرده و در این میان قاتل به قصد تهاجم عمدی مقتول را با خودروی مزدای خود زیر گرفته و این حادثه دلخراش را رقم زده است.

سردار، ولی پور گودرزی ادامه داد: تیم جنایی در کوتاهترین زمان ممکن متهم را دستگیر کرده و ماموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت اضافه کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت نیز از دستگیری ۲ سارق منزل در عملیات ماموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور گفت: هشتم اسفند ماه تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در حال گشت زنی در محدوده خیابان نوروزیان به یک خودرو کوئیک با سه سرنشین که منازل مسکونی را زاغ زنی می‌کردند مشکوک و نفرات را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی افزود: متهمان به یک ساختمان که ساکنین حضور نداشتند وارد شده و ماموران بلافاصله برای دستگیری آن‌ها وارد عمل شده و دستور ایست صادر کردند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس سوار خودرو شده و به سرعت متواری شدند که ماموران با تجربه بعد از تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای با استفاده از قانون بکارگیری سلاح موفق به متوقف کردن خودرو و دستگیری ۲ نفر از متهمین شدند.

سرهنگ قاسم پور اظهار کرد: متهمان دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان بوده و تاکنون سه نفر از شاکیان موفق به شناسایی آن‌ها شده‌اند ضمن اینکه از متهمان علاوه بر آلات و ادوات سرقت، ۵۶ عدد کلید، دو قبضه سلاح سرد و تعدادی پلاک دست ساز کشف و متهمان به ۲۰ فقره سرقت از منازل با همکاری یکدیگر معترف شدند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت یادآور شد: شناسایی مالباختگان و دستگیری متهم متواری در دستور کار کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس قرار گرفت و کشف جزییات پرونده کماکان ادامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین