|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۳۸۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
عبدالرضا مصری اظهار داشت: با لیست تهیه شده در شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کرمانشاه به نظر می‌رسد یک مجمع توانمند در مجلس آینده شکل بگیرد.

تسنیم: نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه‌ای برای مذاکرات آینده خواهد بود و در این صورت ایران به طرف خارجی امتیاز نمی‌دهد.

عبدالرضا مصری اظهار داشت: با لیست تهیه شده در شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کرمانشاه به نظر می‌رسد یک مجمع توانمند در مجلس آینده شکل بگیرد.

وی عنوان کرد: چنانچه موضوع اقتصاد را که بر فرهنگ نیز اثرگذار بوده از کشور نادیده بگیریم، پیشرفت در سایر شاخص‌ها به گونه‌ای بوده که قابل مقایسه با گذشته کشور نیست.

مصری با اشاره به اینکه مشکل کنونی کشور اقتصاد و معیشت است گفت: با وجود تحریم‌های مختلف در هیچیک از علوم دنیا و تکنولوژی دچار عقب‌افتادگی نشده‌ایم و در بسیاری از علوم جزو کشورهای برتر دنیا هستیم.

وی افزود: عمده دانشجویان و دانش‌آموزان در المپیادها دارای رتبه‌های برتر می‌شوند و این نشان‌دهنده قدرت بالای تفکر ایرانی است.

مصری با بیان اینکه به طور معمول کشور با مالیات و فروش نفت اداره می‌شود بیان کرد: قبل از انقلاب پنج میلیون و 400 هزار بشکه نفت در روز با 38 میلیون نفر جمعیت صادر می‌شد و شاخص رفاه و معیشت مردم بسیار پایین بود و در سراسر ایران روستاهای دارای آب، برق و گاز انگشت شمار بوده است اما این شاخص‌ها امروز قابل مقایسه نیست و در دورترین روستاها نیز امکانات فراهم شده است.

وی گفت: چنانچه همین امروز به اندازه قبل از انقلاب صادرات نفت داشته باشیم حدود 158 میلیارد دلار درآمدزایی خواهد داشت و این در حالی است که تمام مشکلات معیشتی با 40 میلیارد دلار قابل حل است.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه افزود: نصف عمده درآمد کشور از بین رفته و آمریکا اجازه نمی‌دهد و از طرفی تمام اشتباهات را به سمت مسئولین از جمله دولتمردان و مجلس هدایت می‌کند.

مصری با بیان اینکه از طرف دیگر انتظارات بالا و امکانات پایین است گفت: باید به تعادلی بین خواسته‌ها و داشته‌های موجود در کشور برسیم.

وی افزود: امید و باور دارم در آینده نزدیک گشایش مهمی صورت می‌گیرد و این گشایش بستگی به پشتوانه مردم دارد و اگر این پشتوانه قوی باشد به طور قطع در مذاکرات آینده پیروزی از آن ما خواهد بود چون جنگی صورت نمی‌گیرد زیرا آمریکا برای تحمل کمترین ضربه هم آمادگی ندارد.

مصری با اشاره به اینکه مذاکره پشتوانه مردمی نیاز دارد گفت: چنانچه حضور مردم در انتخابات قابل توجه باشد در مذاکرات آینده طرف ایرانی امتیاز به طرف خارجی نمی‌دهد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین