|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸
دکتر نجار زاده در مراسم افتتاح 10 شعبه صرافی:
کد خبر: ۳۸۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
مدیر عامل بانک ملی ایران در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد بانک ملی ایران در سال های اخیر گفت:در سال جاری و با تلاش های صورت گرفته توسط همه ارکان بانک ملی ایران موفق شدیم تا علاوه بر ایفای مسئولیت خود در ارائه تسهیلات به بخش های مختلف،منابع بانک را نیز به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.

   مراسم افتتاح 10 شعبه صرافی بانک ملی ایران در سطح کشور همزمان با سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم(ع)در سالن همایش فردوسی این بانک و با حضور آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ،دکتر فرشاد محمد پور معاون نظارت بانک مرکزی و دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،دکتر ابوالفضل نجارزاده در این مراسم که اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک نیز حضور داشتند،گفت:یکی از دغدغه های مهم دولت سیزدهم و از جمله رئیس محترم جمهور ،مسئله خدمت رسانی صحیح به فعالان اقتصادی است که همواره بر آن تاکید شده است.از این رو بانک ملی ایران با استفاده از ظرفیت های ایجاد شده در بانک مرکزی،اقدام به راه اندازی شعب صرافی در 10 استان کشور کرده است و در مراحل بعدی  این شعب در سایر استان ها  افتتاح خواهند شد.

وی با تشریح نحوه کار این صرافی ها گفت: این صرافی ها  نقش مهمی در ارائه خدمات ارزی به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی خواهند داشت تا هر بخشی بتواند به سادگی و سهولت خدمات مورد نیاز را از یک صرافی معتبر و به پشتوانه بانک ملی ایران دریافت کند.

دکتر نجارزاده ادامه داد: بانک ملی ایران همواره در ارائه ارز به زائران عتبات عالیات در کشور عراق نقش پیشرویی داشته است.افتتاح این صرافی ها موجب می شود تا از این پس ارائه ارز به این دسته از زائران عزیز،به سهولت و سادگی انجام گیرد.

مدیر عامل بانک ملی ایران در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد بانک ملی ایران در سال های اخیر گفت:در سال جاری و با تلاش های صورت گرفته توسط همه ارکان بانک ملی ایران موفق شدیم تا علاوه بر ایفای مسئولیت خود در ارائه تسهیلات به بخش های مختلف،منابع بانک را نیز به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.

وی ادامه داد:با اقدامات صورت گرفته در حال حاضر بانک ملی ایران توانسته است از نظر کسب سهم بازار به رتبه نخست و جایگاه اصلی خود در شبکه بانکی دست یابد و نقش پیشتازی را در این عرصه باری دیگر به عهده گیرد.

فرشاد محمد پور معاون نظارت بانک مرکزی نیز در این مراسم به تشریح سیاست های این نهاد درباره بازار ارز پرداخت و گفت:بر اساس رویکرد جدید و با توجه به ریسک فعالیت در این بازار،صرافی ها باید از سرمایه و اعتبار مورد نظر برای فعالیت برخودار باشند، هر چقدر که میزان سرمایه آنها و ریسک پذیریشان افزایش یابد، به نسبت میزان فعالیت آنها نیز گسترش خواهد یافت.

وی افزود:رویکرد بانک مرکزی این است که بانک ها در همه جای کشور و از جمله استان هایی که در حال حاضر از خدمات صرافی محروم هستند، صرافی داشته باشند.

معاون نظارت بانک مرکزی با تقدیر از عملکرد بانک ملی ایران در راه اندازی صرافی  در 10 استان کشور گفت: با توجه به نقش پیشروی بانک ملی ایران در همه عرصه ها این اقدام امروز به صورت پایلوت توسط این بانک اجرایی شده است و امیدواریم با این رخداد، زمینه های حضور سایر بانک های کشور نیز  فراهم گردد و به تدریج آنها هم وارد این عرصه شوند.

گفتنی است این مراسم  که به صورت همزمان در 10 استان کشور نیز به صورت وبیناری برگزار می شد، شعب صرافی در شهرهای اصفهان، بوشهر، ایلام، خوزستان، سیستان و بلوچستان،کرمانشاه، یزد، خراسان رضوی،کردستان و فارس توسط آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا افتتاح شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین