|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۳۸۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
رئیسی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد اقتصاد و تولید در کشور رشد نداشته باشد و واحدهای صنعتی فعال نباشند اما این اتفاق نیفتاده و رشد تولید و سرمایه ثابت و تجارت در کشور داریم و در همه حوزه‌ها شاخص‌ها نشان از پیشرفت دارد، ادامه داد: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان فعال کشور از پنج هزار واحد در ابتدای فعالیت دولت مردمی به بیش از 10 هزار واحد در حال حاضر رسیده و صادرات دانش بنیان از 2 میلیون دلار عبور کرده است.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه من طلبه خدمتگزار به مردم هستم و هویتی که برای خود قائلم وابسته به انقلاب است، گفت: باید شبانه‌روزی کار و تلاش جهادی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سید‌ابراهیم رئیسی ‌در جمع نخبگان استان ضمن تبریک میلاد امام زمان(عج) به اهمیت و جایگاه شب زنده‌داری در شب نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که نسبت به آنچه خداوند به ما مرحمت کرده است باید شکرگذار باشیم.

به نوشته تسنیم، وی با بیان اینکه برخی نعمت‌ها و برکات را نمی‌بینند و از نیمه خالی لیوان صحبت می‌کنند، با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر کشور افزود: دشمن نمی‌خواهد این پیشرفت‌ها باشد اما امروز شاهدیم کارها بزرگی به دست مردان و زنان این مرز و بوم رقم خورده است.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی در ادامه گفت: در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، دبیر کل سازمان ملل از تلاش‌هایش برای کوتاه کردن سایه تحریم‌ها از سر ملت ایران به ویژه در دوران کرونا که واکسن به ایران وارد شود گفت اما من از "ما می‌توانیم‌هایمان" برایش گفتم در مورد کرونا ملت ایران تلاش کرد و ما 6 نوع واکسن تولید کردیم؛ یکی با کمک کوبایی‌ها و پنج واکسن دیگر با تلاش و همت ملت ایران محقق شد. ما از واردکننده واکسن به صادرکننده بزرگ واکسن تبدیل شدیم.

رئیسی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد اقتصاد و تولید در کشور رشد نداشته باشد و واحدهای صنعتی فعال نباشند اما این اتفاق نیفتاده و رشد تولید و سرمایه ثابت و تجارت در کشور داریم و در همه حوزه‌ها شاخص‌ها نشان از پیشرفت دارد، ادامه داد: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان فعال کشور از پنج هزار واحد در ابتدای فعالیت دولت مردمی به بیش از 10 هزار واحد در حال حاضر رسیده و صادرات دانش بنیان از 2 میلیون دلار عبور کرده است.

وی  با تأکید بر اینکه آنچه امروز برای ما ضرورت دارد این است که نیروها تحول‌گرا باشند و تحول‌ را در کشور ضروری بدانند، افزود: باید کار در دست کسانی باشد که تحول‌خواه و تحول‌گرا باشند و بتوانند وضع موجود را به وضع مطلوب تبدیل کنند.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی در ادامه روحیه «ما می‌توانیم» را سرمایه بزرگی برای کشور دانست و گفت: احیای کارخانه‌های نیمه‌تعطیل کشور به کانال 7 هزار واحد رسیده است.

‌رئیسی با اشاره به وجود تنش آبی در 10 هزار روستای کشور تصریح کرد: در طول 2 سال اخیر تا به امروز این چالش در سه هزار و 600 روستا برطرف شده و برای مابقی هم هدفگذاری شده است.

وی با بیان اینکه کشور ایران ثروتمند است اما در دهه‌ قبل دچار عقب‌ماندگی‌هایی شده که باید آن را جبران کرد، افزود: این عقب‌ماندگی‌ها را می‌توان جبران کرد منتهی باید بدنه دستگاه‌های اجرایی روحیه تحولی داشته باشند.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه من طلبه خدمتگزار به مردم هستم و هویتی که برای خود قائلم وابسته به انقلاب است، ادامه داد: باید شبانه‌روزی کار و تلاش جهادی کنیم و هرچه جلوتر می‌رویم روزنه‌های امید را بیشتر می‌بینم و افق آینده کشور روشن است.

‌رئیسی با تأکید بر اینکه باید به داشته‌های کشور اعتماد داشته باشیم، گفت: باید نهضت ملی مسکن با قوت در شهرها و روستاها دنبال شود و ما هم معتقدیم به دست مهندسان و نیروهای عمرانی باید این طرح به سرانجام خوبی برسد.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تحقق مصوبات سفر دوم به استان خراسان جنوبی پیگیری خواهد شد، در ادامه عنوان کرد: نگاه خودم به استان خراسان جنوبی این است که نیروهای متدین و کارآمد و اثرگذار خوبی می‌شود در این استان تربیت شود لذا در این قضیه باید تلاش صورت گیرد.

وی با بیان اینکه گفتمان و گفتمان‌سازی را امامین انقلاب نهادینه کردند و هنر ما باید این باشد که آن را اجرا و عمل کنیم، تصریح کرد: عزت ما در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و همگان باشد تلاش کنند این سند در کشور اجرایی شود و آنچه عمل می‌کنیم نیر مستند به این سند باشد.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مطالبه‌گری دانشجو، فرهیختگان، اساتید، رسانه‌ها و ... تأکید کرد و افزود: اما مطالبه صرف کفایت نمی‌کند و باید همراه با ارائه پیشنهاد و راهکار باشد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن و ما نمی‌توانیم و نمی‌شود است، گفت: ولی ما معتقدیم به فرماندهی مقام معظم رهبری و شهدا می‌توانیم و باید توکل به خدا کرد.

‌رئیسی با اشاره به اینکه حضور و شرکت در انتخابات از جلوه‌هایی است که مردم را امیدوار می‌کند، در ادامه افزود: استان خراسان جنوبی در این زمینه برگ برنده‌ای دارد و حضور مردم در پای صندوق رأی، 22 بهمن و راهپیمایی روز قدس پشتوانه نظام است و امنیت‌ساز و تمدن‌ساز و پیشبرنده کشور در عرصه‌های مختلف است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین