|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۳۸۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
معاون نظارت بانک مرکزی با تقدیر از عملکرد بانک ملی ایران در راه اندازی صرافی در 10 استان کشور گفت: با توجه به نقش پیشروی بانک ملی ایران در همه عرصه ها این اقدام امروز به صورت پایلوت توسط این بانک اجرایی شده است و امیدواریم با این رخداد، زمینه های حضور سایر بانک های کشور نیز فراهم گردد و به تدریج آنها هم وارد این عرصه شوند.

  10 شعبه صرافی بانک ملی ایران در شهرهای اصفهان،بوشهر،ایلام،خوزستان،سیستان و بلوچستان،کرمانشاه،یزد،خراسان رضوی،کردستان و فارس به طور همزمان افتتاح شد.

به مناسبت زادروز خجسته میلاد قائم آل محمد(ص) حضرت صاحب الزمان(عج) جشن با شکوه نیمه شعبان در سالن همایش فردوسی ادارات مرکزی بانک  با حضور آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران،محسن رضایی  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا،دکتر فرشاد محمد پور معاون نظارت بانک مرکزی،دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران،اعضای هیات مدیره و هیات عامل و جمع کثیری از کارکنان بانک برگزار و  طی آن 10 شعبه صرافی افتتاح شد.

در این مراسم فرشاد محمد پور معاون نظارت بانک مرکزی نیز در این مراسم به تشریح سیاست های این نهاد درباره بازار ارز پرداخت و گفت:بر اساس رویکرد جدید و با توجه به ریسک فعالیت در این بازار،صرافی ها باید از سرمایه و اعتبار مورد نظر برای فعالیت برخودار باشند، هر چقدر که میزان سرمایه آنها و ریسک پذیریشان افزایش یابد، به نسبت میزان فعالیت آنها نیز گسترش خواهد یافت.

وی افزود:رویکرد بانک مرکزی این است که بانک ها در همه جای کشور و از جمله استان هایی که در حال حاضر از خدمات صرافی محروم هستند، صرافی داشته باشند.

معاون نظارت بانک مرکزی با تقدیر از عملکرد بانک ملی ایران در راه اندازی صرافی  در 10 استان کشور گفت: با توجه به نقش پیشروی بانک ملی ایران در همه عرصه ها این اقدام امروز به صورت پایلوت توسط این بانک اجرایی شده است و امیدواریم با این رخداد، زمینه های حضور سایر بانک های کشور نیز  فراهم گردد و به تدریج آنها هم وارد این عرصه شوند.

 گفتنی است این مراسم که با جشن  نیمه شعبان همراه بود،دیگر سخنرانان بر نقش بانک ملی ایران در ارائه هر چه بهتر خدمات ارزی به بخش تولید و فعالان اقتصادی کشور تاکید کردند.

گفتنی است با افتتاح این صرافی ها  در استان های یاد شده به تدریج دیگر استان های کشور نیز شاهد افتتاح صرافی های بانک ملی ایران خواهند بود و به این ترتیب همه مردم کشور می توانند ، به خدمات مورد نیاز خود از طریق این صرافی ها دست  یابند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین