|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۳۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
بنیامین در ابتدا گفت: هزار سلام به شهر خودم به تهران عزیز. به خدا هرچه قدر آدم از این شهر، بهتر بگویم از این کشور دور می شود تازه می فهمد که هیچ جایی مانند ایران و تهران نمی شود.
شب گذشته در برج میلاد در هفتمین روز از بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر بنیامین و تیم موسیقی اش به اجرای قطعات پرداختند.

بنیامین بهادری در این اجرا با توجه به همزمانی با روز عشق ایرانی ها 19 قطعه ای که به هواداران خود وعده داده بود را اجرا کرد.

در ابتدا بنیامین به سراغ ترانه "هفته عشق" رفت ترانه ای که در سال های گذشته در همین ایام منتشر شد و ویدئو کلیپ آن با حضور همسر مرحومش اجرا شد. در این قطعه "علیرضا میرآقا" نوازنده ترومپت در کنار بنیامین تک نوازی می کرد.

بنیامین در ابتدا گفت: هزار سلام به شهر خودم به تهران عزیز. به خدا هرچه قدر آدم از این شهر، بهتر بگویم از این کشور دور می شود تازه می فهمد که هیچ جایی مانند ایران و تهران نمی شود.

وی ادامه داد: البته چند سالی هم می شود که آرزو داشتیم یک بار دیگر در برج میلاد کنسرت اجرا کنیم و از این بابت خوشحالم که به آرزویمان رسیدیم و البته امیدوارم شما هم به آرزوهای خود برسید.

بنیامین در ادامه افزود: امروز طبق تقویمی که خیام به نگارش در آورده است روز عشق ایرانی است و امیدوارم هیچ کس بدون عشق نمانده باشد و همه مردم این سرزمین به عشق هایی که می خواهند برسند.

این خواننده جوان عنوان کرد: البته باید به این نکته هم اشاره کنم که امیدوارم اگر امروز قرار است به یکدیگر کادو بدهید این کادوها فقط یک طرفه نباشد و هر دو عاشق به یکدیگر هدیه بدهند.

"آی تو"، "اصلا صداش کردی"، "شناسنامه" و "عاشق شدم" از جمله قطعاتی بودند که بنیامین در این کنسرت اجرا کرد و در ادامه تصریح کرد: عده ای همیشه بر این باور هستند که اجرای اول همه کنسرت ها کمی بی انرژی است اما من امروز باید بگویم که اصلا باور نمی کنم که این اجرا اجرای اولمان باشد چرا که شما از همین ابتدا برای ما سنگ تمام گذاشتید امیدوارم اجرای اولی برای شما ارائه کنیم که هیچ اجرای دومی به پای آن نرسد.

در ادامه بنیامین با اجرای قطعه "عاشق شدم" ادای دین خود و اراده خود را به دوست از دست رفته اش زنده یاد "نیما وارسته" ابراز کرد.

با اجرای قطعه "دنیا دیگه مث تو نداره" کل سالن منفجر شد و همه شادی کردند.

بنیامین در ادامه گفت: امشب می خواهیم این قطعه را تقدیم کنیم به کسانی که دوستشان داریم و شما خوب می دانید که عشق تنها چیزی است که حتی بدترین آدم های روی زمین هم از آن محروم نیستند، بنابراین از شما می خواهم که این جمع خوانی را به کسانی که دوستشان دارید تقدیم کنید و خوش به حال کسانی که امروز همراه با کسی که دوستشان دارند اینجا هستند.

وی افزود: هم اکنون پدر و مادر من هم در سالن نشسته اند و اتفاقا هم در ردیف اول سالن نیستند و اینجا جا دارد که عاشقانه علاقه خود را به آن ها ابراز کنم و از همین جا دستشان را می بوسم.

بنیامین در ادامه به یاد زنده یاد "مرتضی پاشایی" قطعه "یکی هست را در سالن اجرا کرد.

"قهوه"، "لکنت"، "عشق احساسه"، "تنها شدم وای"، "آدم آهنی"، "عشق داغ من"، "ضربان قلب تو" از جمله قطعاتی بود که اجرا کرد و در ادامه قطعه "دنیا دیگه مثل تو نداره" را دوباره برای حاضران در برج میلاد اجرا کرد.

بهادری در حین اجرای "لکنت" به تماشاگران حاضر در برج میلاد توضیح داد: وقتی این قطعه منتشر شد بعضی از دوستان گفتند فلانی با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری بود که توانسته این قطعه را اجرا کند، اما وقتی دیدند که من این قطعه را همراه با شما در کنسرت هایم می خوانم دیگر چیزی نگفتند و حالا هم از شما می خواهم این قطعه را با من بخوانید تا آن ها بدانند که عاشق ها همیشه سخت ترین ترانه ها را می خوانند.

"آرش سعیدى" گیتار باس، "آلن بارسخیان" گیتار الکتریک، "استیو آوانسیان" درامز، "علیرضا میرآقا" ترومپت و پرکاشن، "محمد موجرلو" همخوان و گیتار آکوستیک، "على منصورى" کیبورد و رهبر ارکستر اعضای ارکستر بنیامین را تشکیل می دادند.









ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین