|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۳۸۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
بانک تجارت تعامل با رسانه‌ها را در فضایی فراتر از درج تبلیغات و اخبار بانک در رسانه پیگیری می‌کند. رسانه‌ها باید بکوشند تا مردم را با خدمات بانک‌ها، نقش بانک‌ها در بهبود فضای اقتصادی و تسهیل فعالیت کسب‌وکارها، نقاط قوت، محدودیت‌ها و همچنین مزیت‌های رقابتی هر یک از بانک‌ها نسبت به یکدیگر آشنا کنند.

رییس هیات‌مدیره بانک تجارت در بازدید از بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران که با حضور بهزاد درگاهی مدیر روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی این بانک همراه بود، از جامعه رسانه‌ای کشور‌ به‌عنوان شریک تجاری و استراتژیک بانک‌ها نام برد و شناخت متقابل بانک و رسانه‌ از ماموریت‌های یکدیگر را زمینه‌ساز حرکت دوجانبه در مسیر تعامل برنامه‌مند دانست.

به گزارش مدیریت‌ روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، مرتضی ترک‌تبریزی برگزاری این نمایشگاه را بیانگر اهمیت و نقش اطلاع‌رسانی به مخاطب در شرایط فعلی و هماهنگی موجود بین رسانه‌ و کسب‌وکارها عنوان کرد.

وی افزود: بانک تجارت تعامل با رسانه‌ها را در فضایی فراتر از درج تبلیغات و اخبار بانک در رسانه پیگیری می‌کند. رسانه‌ها باید بکوشند تا مردم را با خدمات بانک‌ها، نقش بانک‌ها در بهبود فضای اقتصادی و تسهیل فعالیت کسب‌وکارها، نقاط قوت، محدودیت‌ها و همچنین مزیت‌های رقابتی هر یک از بانک‌ها نسبت به یکدیگر آشنا کنند.

ترک‌تبریزی همچنین به رویکرد تعاملی این بانک با رسانه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: بانک تجارت رسانه‌ها را شریک تجاری و استراتژیک خود می‌داند و از رسانه‌ها در قالب یک تعامل برنامه‌مند و بلندمدت حمایت می‌کند.

رییس هیات مدیره بانک تجارت در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از غرفه‌ خبرگزاری‌های مهر، فارس، ایلنا، آنا، هلدینگ رسانه‌ای پارسینه، هلدینگ رسانه‌ای آتی‌نگر صدرا، پایگاه خبری و تحلیلی شهر بورس و خانه مطبوعات استان خوزستان بازدید و با مدیران این رسانه‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین