|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۳۸۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن روحبخش روز سه شنبه در اولین برنامه تلویزیونی خود که از سیمای خراسان جنوبی (شبکه خاوران) پخش شد، افزود: اگر ایران تهدید کند، بقیه به آن توجه خواهند کرد مثلا اگر خطاب به اسرائیل تهدید کند اسرائیل توجه خواهد کرد چون می داند مردم ایران در انتخابات شرکت کردند و با حکومت همراه هستند.

ایرنا: نامزد انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی گفت: شرکت در انتخابات امسال تامین امنیت ملی را به دنبال دارد و قوه بازدارندگی ایران زیاد می‌شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن روحبخش روز سه شنبه در اولین برنامه تلویزیونی خود که از سیمای خراسان جنوبی (شبکه خاوران) پخش شد، افزود: اگر ایران تهدید کند، بقیه به آن توجه خواهند کرد مثلا اگر خطاب به اسرائیل تهدید کند اسرائیل توجه خواهد کرد چون می داند مردم ایران در انتخابات شرکت کردند و با حکومت همراه هستند.
 
وی گفت: ایران با دیگر دول غربی فرق دارد چون آنها به آرای مردم توجهی ندارد ولی ایران متکی به آرای مردم خویش است.
 
نامزد مجلس خبرگان رهبری افزود: کسانی که در دولت قبلی مسئولیت داشتند و با صدای بلند خستگی ملت را فریاد می زنند خواسته یا ناخواسته در جرم و جنایت به مردم غزه شریک هستند زیرا جز این نیست که از این بازدارندگی کاسته‌اند.
 
وی در معرفی بیشتر خود اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال در حوزه علمیه قم و مشهد مشغول تحصیل و تدریس بوده ام، اخوان بنده هم ملبس به لباس روحانی هستند.
 
حجت الاسلام و المسلمین روحبخش گفت: این دوره شرایط حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری سخت شده بود و احساس تکلیف کردم حضور پیدا کنم.
 
وی اضافه کرد: شنیدم در خراسان جنوبی فقط یک نامزد حضور دارد لذا تصمیم گرفتم به این حوزه انتخابیه بیایم تا انتخابات پر شور شود و بتوانیم مقداری از نعمات نظام و حکومت به دین و آیین را قدردانی کنیم.
 
نامزد انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی گفت: مردم این استان از شرکت در جبهه های جنگ تا حضور فعال در پای صندوق آرا زبانزد هستند و طبق آمار از بالاترین حد نصاب آرا از این جهت برخوردار است و مکرر از رفقایی که توفیق تبلیغ را در خراسان جنوبی داشتند این موضوعات را شنیده ام.
 
وی همچنین با اشاره به فضایل ماه شعبان اظهار کرد: ماه شعبان ماه رسول خداست و باید دانست که در این ماه خداوند چه نعمت هایی ارزانی داشته و پیامبر (ص) را برای هدایت بشر مبعوث کرده است.
 
حجت الاسلام و المسلمین روحبخش به جایگاه صلوات شعبانیه اشاره کرد و گفت: از همین رو انسان باید در کوران هولناک مشکلات سراغ اهل بیت (ع) برود و چه مشکلی بالاتر از عدم رجوع به حجج الهی وجود دارد زیرا اگر انسان به خود واگذاشته شود و تحت تعالیم حجج الهی قرار نگیرد انسانی حیوان نما خواهد شد.
 
وی افزود: امروزه در دنیا می بینیم انسان بریده از وحی چگونه به کشتار انسان های دیگر می پردازد، حوادث غزه پیش روی ماست و این انسان دور شده از تعالیم انبیا و اهل بیت است که عقل خود را تحت تعلیم مکتب انبیا و اهل بیت قرار نداده و دچار چنین امور نادرستی شده است.
 
نامزد انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی گفت: آیا هولناک تر از این رفتارهای غلط و نادرست سراغ دارید؟ اینها همه به جهت دوری از مکتب انبیا و حجج معصومان است، جهل گرایی که در جامعه ما هم رواج بسیاری یافته ناشی از دوری از تعالیم اهل بیت و سوار نشدن بر کشتی نجات آنهاست پس تنها راه نجات، رفتن به سراغ اهل بیت و استفاده از علوم آنهاست.
 
وی با بیان اینکه چراغ راه ما سخنان انبیا و معصومان است تصریح کرد: راه شناخت خدا به این معناست که هر چیزی مقدار و عددی بوده و قابل زیاد و نقصان است که در سوره توحید هم به این نکته اشاره شده لذا خداشناسی از درگاه ائمه اطهار باید فراگرفته شود.
 
انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
استان خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان، یک کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین