|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۳۸۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
عضو جبهه پایداری افزود: اینکه من بگوییم همه افرادی که جزو اعضای جبهه پایداری هستند باید به مجلس راه پیدا کنند دیدگاه اشتباهی است و این کار را ما نکردیم و نمی کنیم و هر کس هم دنبال چنین دیدگاهی باشد، اشتباه است.

ایرنا: عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: تاکنون جلساتی با گروه‌های مختلف داشته و درباره ائتلاف صحبت کرده‌ایم، گفت: به زودی جلسه‌ای برای رسیدن به جمع‌بندی برگزار می‌کنیم.
 
حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه در تشریح فضای انتخابات در کشور اظهار داشت: همه ما باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم و نقدها را بپذیریم و البته بعد از حضور جدی در انتخابات، موضوع وحدت بسیار مهم است.
 
وی ادامه داد: به عنوان مثال اگر بخواهیم در مورد گفت و گوی تمدن ها صحبت کنیم باید وجه مشترکی وجود داشته باشد تا به وحدت برسیم و بر اساس منطق ارسطویی سخن بگوییم و جدل نکنیم.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وجه وحدت در نظام ما مقام ولایت و قانون اساسی است و برای اینکه افراد به مجلس راه پیدا کنند و بخواهند کار قانون گذاری و نظارت را انجام دهند باید شاخص هایی داشته باشند تا شورای نگهبان بتواند بر اساس این مولفه ها افراد را تایید صلاحیت کند.
 
آقاتهرانی با بیان اینکه افرادی که تابعیت دیگر کشورها را دارند نمی توانند داوطلب مجلس شوند، بلکه باید ایرانی باشند و دلشان همراه این مردم باشد، گفت: شاخص هایی که حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب بر آنها تاکید داشته و دارند و ویژگی هایی را برای ورود افراد به مجلس بیان کردند، باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی تصریح کرد: ما نمی توانیم همه داوطلبان انتخابات تهران را وارد مجلس کنیم این گنجایش برای مجلس وجود ندارد تهران ۳۰ کرسی نمایندگی دارد و برای پیداکردن این ۳۰ نماینده باید به شاخص ها توجه کنیم.
 
عضو جبهه پایداری افزود: اینکه من بگوییم همه افرادی که جزو اعضای جبهه پایداری هستند باید به مجلس راه پیدا کنند دیدگاه اشتباهی است و این کار را ما نکردیم و نمی کنیم و هر کس هم دنبال چنین دیدگاهی باشد، اشتباه است.
 
آقاتهرانی گفت: باید کنار هم بنشینیم و چند نفر را بر اساس شاخصهای تعریف شده انتخاب کنیم. هر وقت در مورد شاخص ها به نتیجه رسیدیم وحدت شکل می گیرد و خوب ترین ها و کارآمدترین افراد می توانند به مجلس راه پیدا کنند.
 
وی در مورد ائتلاف این جبهه با دیگر گروه های اصولگرا یادآورشد: پیش از این با همه گروه های مختلف صحبت هایی انجام شده است اما باید در جلسه آخر به یک جمع بندی کامل برسیم. اکنون این جلسه تشکیل نشده و به زودی این جلسه جمع بندی برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین