|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۳۸۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
در سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (یکشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب تاکید کردند: هستند کسانی که در آرزوی دلمردگی ملت ایران هستند، این‌ها غافلگیر شدند. هستند کسانی که آرزو داشتند و دارند که ملت ایران تدریجا ۲۲ بهمن را فراموش کنند، این‌ها غافلگیر شدند.

در سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (یکشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گزیده بیانات رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی به این شرح است:

**لازم می‌دانم از ملت ایران به‌خاطر راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن تشکر کنم.

واقعا در همه جای کشور در همه استان‌ها و شهرها و حتی روستاها و مراکز دور مردم همت کردند و شور و سرزندگی خود را نشان دادند.

هستند کسانی که در آرزوی دلمردگی ملت ایران هستند، این‌ها غافلگیر شدند. هستند کسانی که آرزو داشتند و دارند که ملت ایران تدریجا ۲۲ بهمن را فراموش کنند، این‌ها غافلگیر شدند.

امسال مردم به معنای واقعی کلمه از خود سرافرازی انقلابی به‌خاطر ۲۲ بهمن را به رخ دنیا کشیدند و به همه دنیا نشان دادند، صمیمانه تشکر می کنم.

البته در کنار تشکر از مردم عزیز همچنین از کسانی که توانستند امنیت این راهپیمایی گسترده سراسری را به کمک الهی تامین کنند، صمیمانه تشکر می‌کنم. این امنیتی که وجود دارد با تلاش و زحمت و فداکاری و شب و روز نشناختن یک عده انسان مجاهد به دست می آید؛ باید این را قدر دانست.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین