|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۵
کد خبر: ۳۸۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
سعید عقلی در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان این‌که عملیات‌های خرابکارانه به قصد حذف ۴۰ درصد توان انتقال گاز کشور انجام شده بود، اظهار کرد: در شرایطی که بیش از ۷۰ درصد مصرف در بخش خانگی است، با همکاری و هماهنگی تمام نهادها و بخش‌ها خوشبختانه شرایط در بخش خانگی به حالت عادی بازگشت.

مدیر مرکز راهبری گاز کشور گفت: اقدامات خرابکارانه برای حذف ۴۰ درصد توان انتقال گاز کشور رخ داد که در حال حاضر شرایط عادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سعید عقلی در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان این‌که عملیات‌های خرابکارانه به قصد حذف ۴۰ درصد توان انتقال گاز کشور انجام شده بود، اظهار کرد: در شرایطی که بیش از ۷۰ درصد مصرف در بخش خانگی است، با همکاری و هماهنگی تمام نهادها و بخش‌ها خوشبختانه شرایط در بخش خانگی به حالت عادی بازگشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه روستاهای باقی مانده که در نزدیکی محل انفجارها بودند، تا پایان وقت دیشب به شبکه گاز متصل شدند.

مدیر مرکز راهبری گاز کشور افزود: در بخش اول، عملیات‌های ترمیم انجام شده و وارد عملیات پیش راه‌اندازی و آزمایش می‌شویم که به‌زودی شرایط در همه بخش‌های دیگر مصرف نیز عادی می‌شود.

عقلی تأکید کرد: در حال حاضر بخش خانگی و تجاری در تمامی نقاط کشور به‌ طور عادی از گاز استفاده می‌کنند و تمهیدات و برنامه‌ریزی مداوم ما تا بازگشت همه مصرف‌کنندگان در همه بخش‌ها به شبکه توزیع ادامه خواهد داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین