|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۳۸۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
حسینی بوشهری بیان کرد: دشمن با تمام ابزار خود تلاش کرد تا انقلاب پیروز نشود اما با شکست مواجه شد و بلافاصله هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند اما ملت ما سختی ها را تحمل کردند و برای به مقصد رسیدن خواهند ایستاد.


ایرنا: نایب رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی فرزند ماست و ملت ما با همدلی، توطئه‌های دشمنان در انتخابات پیشرو را نقش بر آب خواهند کرد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه در جمع مردم بردخون شهرستان دیر بوشهر اظهار کرد: ملت ایران باز هم با حضور خود حماسه بزرگی در 22 بهمن خلق کردند.

وی افزود: کسی نمی تواند مدعی انقلاب شود بلکه صاحب اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند و برای حفظ این انقلاب بار دیگر به صحنه آمدند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انسان موجودی مختار و با اراده است، گفت: انسان هم نسبت به خوبی‌ها و هم نسبت به بدی ها تصمیم گیر است.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه انسان ها دو دسته هستند، عنوان کرد: دسته ای راه هدایت را بر می گزینند و دسته ای دیگر نیز ناسپاسی می کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان ابعاد مختلف مسئولیت انسان، ادامه داد: انسان در برابر خداوند، پیامبر (ص) و امامان بعد از رسول خدا مسئولیت دارد.

وی تصریح کرد: مؤمنان در برابر دین، خانواده خود نیز مسئول هستند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انسان نسبت به جامعه پیرامون و مسلمانان دارای مسئولیت هستند، افزود: اگر انسان بی تفاوت باشد، خود را نمی تواند در زمره مسلمانان قرار دهد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری هم‌نوایی با مظلومان جهان را یک مسئولیت سنگین برشمرد و گفت: انسان نسبت به کسانی که ظلم بر آن ها وارد شده مسئولیت دارد.

حسینی بوشهری بیان کرد: دشمن با تمام ابزار خود تلاش کرد تا انقلاب پیروز نشود اما با شکست مواجه شد و بلافاصله هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند اما ملت ما سختی ها را تحمل کردند و برای به مقصد رسیدن خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه چشمان ملت ما به ظهور امام زمان(عج)، ادامه داد: انقلاب اسلامی تا ظهور این حضرت استمرار خواهد یافت.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ملت ما پیرو اهل بیت عصمت و طهارت هستند، تصریح کرد: اگر کسی مسیر را برای خود مشخص کرد، در نیمه راه بر نمی گردد و با اراده محکم ادامه خواهد داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین