|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۳۸۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
وحشت در رفح، پناهگاه بیش از یک میلیون آواره فلسطینی متواری از حملات اسرائیل که دیگر جایی برای رفتن ندارند، از احتمال حمله زمینی افزایش یافته است. پیش‌تر در حمله هوایی دوشنبه رژیم صهیونیستی به این منطقه بیش از 100 نفر شهید شدند.

فارس: «در صورت حمله، نمی‌توانم تصور کنم چه اتفاقی خواهد افتاد...حتی فکر نمی‌کنم جهنم وصف خوبی برای آن باشد» این هشدار مدیرکل سازمان جهانی بهداشت تدروس آدهانوم در مصاحبه اختصاصی سه‌شنبه با شبکه سی‌ان‌ان در واکنش به گزارش‌ها درباره قصد اسرائیل برای عملیات زمینی در شهر رفح در جنوبی‌ترین بخش غزه است.

این مقام سازمان ملل از اسرائیل خواست دست به این کار نزند و افزود «فکر می‌کنم این خواسته کل جهان است».
 
آدهانوم وضعیت غزه را همین حالا هم غیر قابل بیان توصیف کرد و گفت «در صورت حمله به رفح، فکر می‌کنم فاجعه‌ای جدی رخ خواهد داد».

وحشت در رفح، پناهگاه بیش از یک میلیون آواره فلسطینی متواری از حملات اسرائیل که دیگر جایی برای رفتن ندارند، از احتمال حمله زمینی افزایش یافته است. پیش‌تر در حمله هوایی دوشنبه رژیم صهیونیستی به این منطقه بیش از 100 نفر  شهید شدند.

این مقام ارشد سازمان جهانی بهداشت با بیان این که در حملات 131 روز گذشته اسرائیل به غزه «بالغ بر 28 هزار نفر که بیش از 70 درصد آن‌ها زنان و کودکان هستند، جان خود را از دست داده‌اند»، خواستار آتش‌بس شد و گفت این آمار به تنهایی برای متوقف کردن جنگ کافی است، زیرا کسانی که کشته می‌شوند افراد اشتباهی هستند که کاری نکرده‌اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین