|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۳۸۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به حضور پررنگ نسل جوان در حماسه 22 بهمن امسال، گفت: در مراسم امسال بچه‌های دبیرستانی و حتی دبستانی زیادی حضور داشتند و شرایط بسیار حساس و شادی‌آفرین و روح‌نواز بود؛ همه طیف‌ها و سلایق مختلف سیاسی بر حضور در راهپیمایی 22 بهمن اصرار دارند چون مهم‌ترین ویژگی این مراسم، تاکید و تأیید نظام است و با حضور در راهپیمایی نشان می‌دهند که به نظام و انقلاب وفادارند و حتی اگر گلایه‌ای هم وجود دارد، باید اصل نظام را حفظ کنند.


تسنیم: ​​​​​​​مدیر مسئول روزنامه کیهان، گفت: حضور در انتخابات مشابه حماسه ۲۲ بهمن به معنای تأیید و حفظ نظام است و برای مقابله با دشمن ضرورت دارد.
 
 حسین شریعتمداری ‌امروز در نشست تخصصی جهاد تبیین انتخابات و مسائل روز کشور ، ضمن گرامیداشت حلول ماه شعبان و فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: کشور امروز در شرایط حساسی است، البته این شرایط از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز ادامه داشته و جزو طبیعت انقلاب است؛ از زمان پیروزی انقلاب تا امروز نمی‌توان حتی یک بازه زمانی کوتاه پیدا کنیم که با دشمنان ریز و درشت کشور درگیر نبوده باشیم و این مهم از طبیعت انقلاب است.
 
وی با بیان اینکه درگیری ما با نظام سلطه، یک درگیری ماهوی است، افزود: این درگیری از زمانی شروع شد که اسلام ناب بر کرسی حاکمیت نشست و امام (ره) غبار قرن‌ها بدعت، بداندیشی و کج‌اندیشی را از چهره اسلام ناب زدود و دین مبین را همانگونه که در صدر اسلام بود، ارائه کرد. اسلام پیش از این هم وجود داشت اما در کتاب‌ها و مراکز آکادمی محصور شده بود و به جز چند دهه محدود در صدر اسلام، به میدان عمل نیامده بود.
 
این فعال رسانه‌ای با اشاره به ماهیت ظلم‌ستیزی اسلام، خاطرنشان کرد: وقتی اسلام ناب با ویژگی ظلم‌ستیز بر کرسی حاکمیت می‌نشیند و قرار است عملیاتی شود، طبیعتا نظام سلطه مقابل آن قد علم می‌کند و این اتفاق بعد پیروزی انقلاب افتاد چون دشمن می‌دانست که قرار است چه اتفاقی رخ دهد و نظامی که سال‌ها با آن درگیر بودند، به میدان خواهد آمد.
 
شریعتمداری با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین مسئله روز کشور است، گفت: انتخابات همیشه یک مسئله حساس بوده اما امسال حساسیت آن بیشتر است زیرا همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند ما درحال نزدیک شدن به پیچ تاریخی هستیم و سایر مقامات مطرح دنیا نیز این موضوع را تایید کرده‌اند و نظام کنونی در حال تغییرات جدی است.
 
وی با اشاره به حماسه 22 بهمن امسال، یادآور شد: برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که حضور مردم در مراسم امسال نسبت به سال گذشته بین 35 تا 40 درصد افزایش داشته و این در حالیست که حدود 70 درصد از افرادی که زمان پیروزی انقلاب در قید حیات بودند، از دنیا رفته‌اند و این آمار نشان می‌دهد که نسل‌های سوم، چهارم، پنجم و حتی ششم نیز با انقلاب همراه هستند.
 
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به حضور پررنگ نسل جوان در حماسه 22 بهمن امسال، گفت: در مراسم امسال بچه‌های دبیرستانی و حتی دبستانی زیادی حضور داشتند و شرایط بسیار حساس و شادی‌آفرین و روح‌نواز بود؛ همه طیف‌ها و سلایق مختلف سیاسی بر حضور در راهپیمایی 22 بهمن اصرار دارند چون مهم‌ترین ویژگی این مراسم، تاکید و تأیید نظام است و با حضور در راهپیمایی نشان می‌دهند که به نظام و انقلاب وفادارند و حتی اگر گلایه‌ای هم وجود دارد، باید اصل نظام را حفظ کنند.
 
وی ادامه داد: این تاکید برخواسته از درک یک واقعیت است و می‌دانند که جمهوری اسلامی در جهان امروز، می‌تواند منافع دنیا و آخرت آنها را تأمین کند و این مهم در طول 45 سال گذشته اتفاق افتاده است.
 
این فعال رسانه‌ای بیان کرد: برخی ادعا داشتند که انقلاب اسلامی کم‌رنگ شده که در پاسخ به آنها باید گفت پس چرا هر روز و هر ساله کینه‌توزی، برنامه‌ریزی و فتنه‌انگیزی‌ها علیه انقلاب شدت بیشتری می‌گیرد؟ همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر کسی که به بن‌بست رسیده در حال سقوط است، پس این همه فشار برای چیست؟ دشمن 45 سال است که می‌گوید جمهوری اسلامی از بین می‌رود اما واقعیت آن است که نظام پابرجاست و پرچم را به دست امام زمان(عج) خواهد داد.
 
وی با بیان اینکه مهم‌ترین انگیزه شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن، دفاع و حمایت از نظام است، متذکر شد: شرکت در انتخابات مشابه حضور در راهپیمایی 22 بهمن است و صرف نظر از آنکه چه کسانی انتخاب می‌شوند، شرکت در انتخابات تاکید و تأیید نظام است و این باید برای همه بازگو شود.
 
شریعتمداری با تاکید بر اینکه تقویت نظامی از ضرورت‌های شرکت در انتخابات است، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند حضور گسترده در انتخابات اقتدار ملی را بالا خواهد برد؛ دشمن به مجرب آنکه احساس کند که انسجام ملی دچار آسیب شده، حتما دست به کاری خواهد زد و سابقه 45 ساله انقلاب نیز این موضوع را نشان می‌دهد.
 
وی با یادآوری فتنه 88، خاطرنشان کرد: در فتنه 88 بسیاری از امور،  روال عادی خودش را داشت و مذاکرات هسته‌ای در عمان برقرار بود و داشت به نتایج خوبی می‌رسید اما وقتی آن گسل پدید آمد، همه به میدان آمدند و حتی اوباما و تونی بلر بر خلاف عرف جهانی و دیپلماتیک از فتنه حمایت کردند و تصور داشتند که می‌توانند به نقطه مطلوب‌شان برسند که به هدف‌شان نرسیدند.حوادث تلخ سال گذشته اعتراض نبود، کجای دنیا برای اعتراض آمبولانس حامل بیمار را آتش می‌زنند و انسان می‌کشند؟.
 
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه حفظ اقتدار نظام و ناامید کردن دشمن یکی از ویژگی‌های شرکت در انتخابات است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند هر حرکتی که دشمن را به خشم آورد، جهاد است؛ ما در میدان جنگ هستیم و باید از همه ابزار علیه دشمن استفاده کرد.ما با دشمنی روبه‌رو هستیم که به هیچ چیز پایبند نیست و اتفاقات غزه نمونه بسیار بارز آن است. رژیم منحوس صهیونیستی در غزه دست به نسل‌کشی زده و آمریکا، انگلیس فرانسه و سایر قدرت‌های استکباری از  آن حمایت می‌کنند.
 
شریعتمداری گفت: در شرایط فعلی نفس حضور در انتخابات فارغ از آنکه چه کسی را انتخاب می‌کنیم، برای حفظ اقتدار نظام و مقابله با دشمن ضرورت دارد و به معنای دخالت در تصمیم‌گیری‌های نظام است؛ برخی می‌گویند که با رای ندادن اعتراض خودشان را نشان می‌دهند اما اعتراض خاموش به جایی نمی‌رسد و حضور در انتخابات به معنای تعیین سرنوشت است و نباید کار را رها کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین