|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۲
کد خبر: ۳۸۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
محسن منصوری در نشست با فعالان علمی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای استان بوشهر اظهار کرد: مردم و آنانی که حضوری باشکوه در راهپیمایی امروز داشتند مایه حفظ و اقتدار کشور هستند و بدون تردید چشم این مردم نیز به جهت‌گیری انقلاب اسلامی ایران است.

برنا: معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم اقدام و عمل را به معنی واقعی اثبات کرده که نشان واقعی آن در شاخص‌های مختلف اقتصادی، درمانی، اشتغال و صادرات نفت مشهود است.

محسن منصوری در نشست با فعالان علمی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای استان بوشهر اظهار کرد: مردم و آنانی که حضوری باشکوه در راهپیمایی امروز داشتند مایه حفظ و اقتدار کشور هستند و بدون تردید چشم این مردم نیز به جهت‌گیری انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: امروز در بخش ارم شهرستان دشتستان استان بوشهر در آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح، از مسئولان دولتی استقبال باشکوه شکل گرفت که این نشان از اعتماد و امید مردم به دولت و مسئولان است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: در فرمایش‌های اخیری که رهبر معظم انقلاب داشتند، دولت سیزدهم را دولت اقدام و عمل معرفی کردند و در جهت گیری کلی دولت با راهبری رهبر معظم انقلاب به سوی رشد هستیم.

منصوری ادامه داد: اعتقاد داریم دولت با اقدام و عمل و با تلاش جهادی و انقلابی، مومنانه پای کار بوده و به شکل شبانه‌روزی در حال کار و تلاش است.

وی بیان کرد: امروزی دیپلماسی موفق در عرصه بین‌الملل و ایجاد بهترین رابطه با همسایگان همراه با دستاورد‌هایی مهم از نقطه‌های قوت دولت سیزدهم است که باید به‌خوبی دیده شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، روحیه حاکم بر دولت، سفر‌های استانی و همچنین دغدغه‌مندی رئیس جمهور برای حل مسائل از نقاط قوت دولت مردمی ایران قوی به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: اینکه اکنون در کشور متکی به ظرفیت داخلی شدیم و نگاه و گدایی از کشور‌های خارجی برای حل مشکلات کشور نداریم از افتخارات دولت کنونی محسوب می‌شود.

منصوری اضافه کرد: متانت سیاسی دولت از ویژگی بارز دولت مردمی است که نباید به سادگی از آن گذشت.

وی یادآور شد: در بخش‌های مختلف تراز تجاری، نرخ رشد، نفت، آب، اشتغال و طرح‌های کلان در این دولت صحبت‌های زیادی وجود دارد، امروز ۳.۵ میلیون بشکه نفت تولید و حدود ۱.۵ میلیون بشکه مازاد نیاز داخل صادر می‌شود که این از دستاورد‌های مهم این دولت در حوزه نفت محسوب می‌شود.

وی افزود: در تخصیص منابع، شفافیت، مدیریت رشد نقدینگی، ۶ ماه تورم منفی در قیمت و ارائه فهرست تسهیلات کلان پرداخت شده از عملکرد‌های مهم دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

منصوری اظهار کرد: زمین مورد نیاز برای احداث چهار میلیون واحد مسکونی مدنظر دولت تامین شده و همچنین نیاز زمین متقاضیان برای احداث فراهم است.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در دولت سیزدهم همچنین ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور اضافه شده که این میزان معادل ۱۰ درصد تخت‌های بیمارستانی کشور است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین