|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۳۸۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: اگر امام متکی به آرای مردم نبود انقلاب باقی نمی‌ماند این معماری هنر امام بود و امروز قدرت ولایت فقیه در سراسر جهان دیده می‌شود؛ علمای بزرگ اهل سنت افغانستان، سوریه و ترکیه می‌گویند آن چیزی ک شیعه در جهان سربلند و دشمن شکست داده قدرت ولایت فقیه است.


تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی صبح امروز در جمع شرکت کنندگان راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیرجند اظهار داشت: دنیا اگر از انسان‌های معنوی و الهی تهی باشد یک دنیای کور و تاریک است.

وی گفت: پیامبران آمدند تا جهان را منور کنند و انسان را رشد دهند؛ همه اولیای الهی هم برای این حقیقت آمدند تا انسان را دعوت به عبودیت و بندگی کنند و تحولی که امام در این ملت به وجود آورد در حقیقت استمرار حرکت و انبیا و اولیا بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع وپشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: هنر امام این بود که یک ملت را وصل به خدا کرد و تقوا و ایثارگری و روحیه شهادت طلبی در جامعه ما رشد داد و انقلاب ما در امتداد حرکت پیامبر و رسیدن به کمال و مقام شامخ انسانیت بود و امام نهال انقلاب را آبیاری کرد و بعد از ۴۵ سال با درخت تنومند انقلاب نگاه می‌کنیم می‌بینیم ملت اسلام به خدا وصل شده است.

شیرازی تصریح کرد: امام اسلام را زنده کرد و در جهان گسترش داد و امروز موسسات تحقیقاتی آمریکا و اروپا می‌گویند هیچ زمانی به اندازه اکنون اسلام در جهان رونق نداشته و تا سال ۲۰۵۰ نیز مسلمانان از مسیحیان اروپا و آمریکا بیشتر می‌شوند.

وی ادامه داد: امام راحل پرچم احیای اسلام ناب محمدی را برافراشت و ۴۵ سال دشمنان علیه این پرچم و ارزش‌های دینی در مقابل ملت ایران ایستادند و، چون انقلاب وصل به خدا بود انقلاب ماند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع وپشتیبانی نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: آمریکا به ملت ایران حمله کرد و صدام را علیه کشور تحریک و تشویق کرد و انواع و اقسام جنگ امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، ترکیبی و شناختی ایجاد کرد، اما ایران مانند کوه ایستاد.

شیرازی اظهار کرد: بیش از ۳۰ سال دشمنان روی آرمان‌های انقلاب کار کرده و وارد جنگ نرم شده تا دین تضعیف و ایمان را بشکند و امروز بیان کردند حضور مردم در استان‌ها پرشور است و این حضور باشکوه در بیرجند را دیدیم که منجر به شکست نقشه‌های دشمن می‌شود.

وی افزود: این حضور را مردم ایران در ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای ثابت خواهند کرد و هدف دیگر انقلاب امام این بود که امام به مردم باور داشت و خود را خادم مردم می‌دانست و تاسیس نظام بر پایه رای مردم و شکل دهی نظام مردم سالار هنر امام بود.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: اگر امام متکی به آرای مردم نبود انقلاب باقی نمی‌ماند این معماری هنر امام بود و امروز قدرت ولایت فقیه در سراسر جهان دیده می‌شود؛ علمای بزرگ اهل سنت افغانستان، سوریه و ترکیه می‌گویند آن چیزی ک شیعه در جهان سربلند و دشمن شکست داده قدرت ولایت فقیه است.

شیرازی بیان کرد: امروز اسلام نه شیعه بلکه اهل تسنن در کنار ملت ایران پرچم مبارزه با ظلم را برافراشتند تا طاغوت کنار بزنند و امام قدرت صدام و استکبار را با حمایت مردم تضعیف کرد و باور کردند می‌شود در مقابل زورگویان عالم ایستاد حزب الله لبنان، حشد الشعبی عراق و بسیج ایران، زینبیه و فاطمیون یک قدرت است و امام راحل در روزی که قطعنامه را پذیرفت بسیج جهانی را شکل داد.

وی عنوان کرد: در ۴۵ سالگی انقلاب اعلام می‌کنیم امام و امت اسلام این هدف شما تحقق بخشید و بدانید این بسیج جهانی که گوشه آن در غزه می‌بینیم شکل گرفته است؛ عاشورا دین را زنده کرد و انقلاب را جرقه زد و این حادثه عظیم غزه پایه رژیم صهیونیستی را سست‌تر و نابود خواهد کرد همان قدرت مقاومت و مجاهدان فلسطینی برای شکستن اسرائیل کافی است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: اسرائیلی‌ها اگر بخواهند به این لجاجت خود ادامه دهند به قدرت به آن‌ها می‌گوییم به قدرت جمهوری اسلامی نگاه کنند؛ روزی موشک شهاب یک و دو سه و چهار داشتیم، اما امروز قدرت موشکی ایران فراتر از قدرتی است که اعلام شده و قدرت موشک خرمشهر و قاسم سلیمانی خیلی بیشتر است و ایران اراده کند کافی است تا تمام این قدرت‌ها اسرائیل را با خاک یکسان خواهد کرد.

شیرازی افزود: در جنگ با داعش مردم سوال می‌کردند چرا ایران نیرو به شکل گسترده اعزام نمی‌کند تا داعش را شکست دهد گفتیم همان نیرو‌های فاطمیون و زینبیون با تدبیر فرمانده جبهه مقاومت سردار سلیمانی کفایت می‌کند؛ دو موشک از یمن به سمت کشتی‌های انگلیس و آمریکا زده شد که به وحشت افتادند، اما روزی ایران با پشتیبانی ملت اراده کند اسرائیل تا ۲۴ ساعت دوام نمی‌آورد.

وی افزود: خرداد ماه سال گذشته نخست وزیر سابق اسرائیل نامه‌ای به سران اسرائیل نوشت که در ۷۵ سالگی تشکیل رژیم صهیونیستی بود که ما در این سرزمین سه بار حاکم شدیم و دو بار حکومت ما به ۸۰ سالگی نرسید و این بار هم ۸۰ سالگی خود را نمی‌بینیم و همچنین یک بیانیه توسط بایدن رئیس جمهور آمریکا صادر شد که گفت در نظم جهان آینده آمریکا نقش ندارد، نظم آینده جهان متعلق به چین، روسیه و ایران است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع وپشتیبانی نیرو‌های مسلح بیان کرد: در نظم آینده جهان ایران نقش تاثیرگذار دارد و ایران دسته کم نگیریدو امروز وزارت دفاع هواپیما، ماشین و پهپاد می‌سازد و بسیاری از ابزار نظامی به دنیا صادر می‌کنیم و بسیاری دست خود را به سمت جمهوری اسلامی دراز کردند ما ۳ ماهواره همزمان پرتاب کردیم که این قدرت نظام است؛ ملت ایران یک ملت قوی است و با ایمان محکم و صبر و مقاومت در صحنه ایستادند ملتی که از مرگ نترسد و عاشق مبارزه باشد هیچ قدرتی قادر به شکستن انقلاب این ملت نیست.

وی گفت: شهید سلیمانی کشتند، اما هیچ غلطی نکردند ملت اتحاد پیدا کردند و ۱۶ میلیون نفر در تشییع شهید سلیمانی شرکت کردند و اگر دشمنان فکر می‌کنند شاگردان سردار سلیمانی را ترور کنند جبهه مقاومت را می‌شکند کور خواندند یاران حاج قاسم و شاگردان سردار سلیمانی در صحنه ایستادند و اگر بدن ما قطعه قطعه کنند از انقلاب امام دست برنمی داریم و راه خود را از راه ولایت جدا نمی‌کنیم.

شیرازی بیان کرد: ۴۰ سال آرزوی شهادت داریم و ملت ایران برای شهادت له له می‌زند همان جوانی که تصور می‌کنید با جنگ نرم و شناختی از صحنه خارج می‌شود همان جوانی است که در سوریه، یمن، غزه و ایران ایستاده است و جوان ایرانی در صحنه است تا این روحیه در دل مردم است هیج دشمنی قادر به شکستن و تضعیف انقلاب نیست و ملت باشکوه‌تر از سال‌های قبل در صحنه است و در امتحان دیگری که در ۱۱ اسفند ماه داریم دشمنان را ناامید می‌کنیم و جوانان با شعور خود نشان می‌دهند نقشه و طرح‌های دشمن نقش برآب است و جمهوری اسلامی پرچم آن توسط رهبری به دست امام زمان (عج) سپرده خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین