|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۳۸۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه با بیان اینکه انقلاب ما می‌رود که کشور‌های دیگر را نیز بیدار کند، عنوان کرد: این موضوع به برکت مقاومت و سربازی شما ملت برای ولایت و به برکت سربازی حاج قاسم است که خورشید عالم تاب انقلاب، کشور‌های دیگر را بیدار می‌کند.

ایرنا: حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز یکشنبه در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیرت‌افزایی خود معجزه آفریدند و این انقلاب را از تنگنا‌ها عبور دادند، نعمتی بزرگ‌تر از ولایت فقیه وجود ندارد که زمینه سازی ظهور می‌کند.

وی اظهار داشت: نعمت دیگر، امت مقاوم و ولایت مداری است که ضمن تشخیص و اقدام به‌موقع، ۴۵ سال خود را ثابت کرده و تلاش دشمنان را دفع می‌کند؛ این ملت شهید می‌دهد، اما اراده اش شکسته نمی‌شود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: این امت مردانه ایستاده و در مکتب امام و رهبر معظم انقلاب در همه صحنه‌ها حضور دارد.

وی تصریح کرد: استقامت امت ایران به صورت فکری و در اندیشه و اعتقاد آنان است و دشمن با جنگ شناختی، به کارگیری فضای مجازی و مسموم کردن فضا درصدد است مردم را در اندیشه‌ها بلغزاند، اما امت ما همه ناملایمات را تحمل می‌کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه با بیان اینکه انقلاب ما می‌رود که کشور‌های دیگر را نیز بیدار کند، عنوان کرد: این موضوع به برکت مقاومت و سربازی شما ملت برای ولایت و به برکت سربازی حاج قاسم است که خورشید عالم تاب انقلاب، کشور‌های دیگر را بیدار می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: امروز شما مردم سنگر‌های کلیدی جهان را فتح کردید، بیداری را در عالم اسلام ببینید، حزب الله، انصارالله و حشدالشعبی؛ بیداری اسلامی و انسانی دنیا را فرا گرفته است.

وی ابراز داشت: تلاش کردند فلسطین را از قاموس سیاسی دنیا حذف کنند، اما امروز به مهمترین مسأله دنیا تبدیل شده است و در این راستا رهایی از سلطه طاغوت همه عالم را می‌گیرد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: حاج قاسم به ما یاد داد که سربازی ولایت به معنی بندگی خدا و این موضوع باور ما است.

وی ادامه داد: آنچه که انقلاب را در برابر فتنه‌ها مصون داشته، فرهنگ عاشورایی است.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: باید بجنگیم تا انقلاب حفظ شود و انقلابِ اکنون، جهاد تبیین، روشنگری، اقتصاد مقاومتی، روشنگری و ایثار را می‌طلبد، زیرا این انقلاب جز با فرهنگ عاشورایی زنده نمی‌ماند.

وی تاکید کرد: دشمن گمان می‌کند با به شهادت رساندن زائران مکتب حاج قاسم و با استفاده از فضای مجازی اراده مردم ما را متزلزل می‌کند، اما شهید بزرگ ما دختر ۱۸ ماهه‌ای است که کوچک بود، اما بزرگ و جهانی شد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: مردم، وفاداران انقلاب و حاج قاسم می‌گویند ما تا نابودی استکبار و رژیم صهیونیستی هرگز از مقاومت، ایستادگی و جنگ با استکبار دست بر نمی‌داریم و در این راه خسته نخواهیم شد.

وی ادامه داد: دشمن قدرت مقاومت در برابر رزمندگان ما را ندارد و به جان زن و کودکان می‌افتد؛ رژیم صهیونیستی در غزه قدرت مقاومت در برابر گروه کوچک حماس را ندارد و به جان خانه ها، مساجد، زنان و کودکان می‌افتد و آنان را شهید می‌کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سختی ها، فشار‌های اقتصادی و بدعملی برخی مسئولان هرگز ما را از مقاومت، ایستادگی و دفاع از انقلاب بازنخواهد گذاشت.

نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت: گوشه‌ای از حضور مردم را امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیدید و عظمت این حضور را در انتخابات ۱۱ اسفند نیز خواهید دید.

وی با بیان اینکه عوامل استکبار تلاش می‌کنند انتخابات را شکستِ انقلاب معرفی کنند تصریح کرد: مردم ما در جایی که احساس کنند دشمن برنامه دارد، چه زیبا حماسه می‌آفرینند؛ وفاداری مردم به لطف الهی، مکتب حاج قاسم، استکبارستیزی و مقاومت ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام حاجی صادقی همچنین با اشاره به سه پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: پیام نخست مردم به رهبری، شهدا و حاج قاسم است؛ مردم آمده اند که بگویند ما امروز آمدیم تا با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کنیم و پیمان وفاداری ببندیم، زیرا نمی‌گذاریم معظم له تنها بمانند.

وی افزود: ادامه پیام مردم این است که ما زن، فرزند، جان و همه چیز خود را در راه خدا می‌دهیم، اما نمی‌گذاریم انقلاب حاصل خون شهدا و رهبر معظم انقلاب، کوچکترین آسیبی ببینند.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: پیام دوم این راهپیمایی نیز به همه مسئولان در تمام قوا است که باید قدرشناس و خدمتگزار مردم باشند.

وی ادامه داد: پیام سوم به دشمنان است که امروز منتظر جهت گیری مردم در سالگرد انقلاب هستند و بدانند مردم ما خسته و مردد نیستند؛ ما تا نابودی کامل استکبار، کاخ آن‌ها را نابود می‌کنیم، اما از مقاومت و سربازی نظام هرگز کوتاه نمی‌آییم.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به ایستادگی و استکبارستیزی ملت ایران گفت: ما مکتب شهید سلیمانی را حتی با خون و ایثار زنده نگه می‌داریم؛ نود و پنجمین شهید جنایت تروریستی کرمان یک برادر نیروی انتظامی بود که امروز در راهپیمایی افتخار میزبانی از این شهید را داشتیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین