|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷
کد خبر: ۳۸۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۷
الجریزه از قول برخی رسانه‌های عراقی با بیان اینکه در حمله پهپادی به خودرو در شرق بغداد، ۳ نفر کشته شدند نوشت: ارکان العلیاوی و ابوباقر السعدی از رهبران کتائب حزب الله، در حمله پهپادی در شرق بغداد به شهادت رسیدند.اسکای نیوز عربی در این باره نوشت: بقایای موشک هایی که در حمله پهپادی امشب به خودرویی در بغداد اصابت کرده، مشابه موشک هایی است که در ترورهای قبلی در عراق استفاده شده بود.

ارکان العلیاوی و ابوباقر السعدی از رهبران حزب‌الله عراق، در حمله پهپادی در شرق بغداد به شهادت رسیدندالجزیره از قول برخی رسانه‌های عراقی از شهادت ارکان العلیاوی و ابوباقر السعدی از رهبران کتائب حزب الله، در حمله پهپادی در شرق بغداد خبر داد.
 
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ الجزیره از قول منابع امنیتی نوشت: یک خودرو در بغداد هدف حمله قرار گرفت.
 
رویترز در واکنش به این خبر اعلام کرد که خودرو متعلق به نیروهای حشد الشعبی در شرق بغداد، هدف حمله پهپادی قرار گرفت.
 
الجریزه از قول برخی رسانه‌های عراقی با بیان اینکه در حمله پهپادی به خودرو در شرق بغداد، ۳ نفر کشته شدند نوشت: ارکان العلیاوی و ابوباقر السعدی از رهبران کتائب حزب الله، در حمله پهپادی در شرق بغداد به شهادت رسیدند.
 
اسکای نیوز عربی در این باره نوشت: بقایای موشک هایی که در حمله پهپادی امشب به خودرویی در بغداد اصابت کرده، مشابه موشک هایی است که در ترورهای قبلی در عراق استفاده شده بود.
 
 یک مقام آمریکایی: تایید می‌کنیم که نیرو‌های ما امروز در عراق حمله‌ای انجام دادند
 
یک مقام آمریکایی به الجزیره گفت: ما تایید می‌کنیم که نیروهای آمریکایی امروز در عراق حمله ای انجام دادند.
 
وی افزود: ایالات متحده امروز حمله ای را در بغداد انجام داد و یک هدف با ارزش بالا را زد.
 
سی‌بی‌اس نیز به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد: آمریکا به یکی از رهبران ارشد گردان‌های کتائب حزب‌الله عراق حمله پهپادی کرد.
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین