|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۹
کد خبر: ۳۸۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
بنیامین نتانیاهو در دیداری که به همراه همسرش، ساره با نمایندگانی از خانواده‌های کشته شدگان اسرائیلی در جنگ علیه غزه داشت، گفت: من بر یک مسئله اصلی متمرکز هستم و آن تحقق پیروزی کامل است، این پیروزی در راه است و ما به سمت تحقق آن پیش رفته‌ایم و به صورت مداوم به سمت آن حرکت می‌کنیم.


شفقنا: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنشی که پس از ارائه پاسخ حماس به پیشنهاد آتش بس مطرح شد، گفت که اسرائیل به جنگ در غزه تا زمان تحقق پیروزی ادامه خواهد داد.

به گزارش آرتی عربی، بنیامین نتانیاهو در دیداری که به همراه همسرش، ساره با نمایندگانی از خانواده‌های کشته شدگان اسرائیلی در جنگ علیه غزه داشت، گفت: من بر یک مسئله اصلی متمرکز هستم و آن تحقق پیروزی کامل است، این پیروزی در راه است و ما به سمت تحقق آن پیش رفته‌ایم و به صورت مداوم به سمت آن حرکت می‌کنیم.

نتانیاهو ادعا کرد: ما در مسیر تحقق پیروزی کامل هستیم و تا قبل از تحقق آن دست نخواهیم کشید. این موضع اکثر قاطع مردم است. برای من مهم است که بدانید این مهم در دسترس ما است.

پیشتر جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد: تحرکاتی در قبال توافق برای آزادسازی اسیران و توقف درگیری‌ها در غزه در جریان است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین