|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۸
کد خبر: ۳۸۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
«متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که بلینکن و بن‌سلمان در جریان این نشست که بیش از دو ساعت ادامه داشت، همچنین درباره «اهمیت رسیدگی به نیازهای بشردوستانه در غزه و جلوگیری از گسترش بیشتر درگیری» و «نیاز فوری به کاهش تنش‌های منطقه» رایزنی کردند.

ایلنا: آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که به ریاض سفر کرده است و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی طی نشستی درباره «هماهنگی منطقه‌ای» برای پایان دادن به جنگ غزه و طرح‌هایی برای این منطقه پس از پایان جنگ گفت‌وگو کردند.

به گزارش سی‌ان‌ان، «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که بلینکن و بن‌سلمان در جریان این نشست که بیش از دو ساعت ادامه داشت، همچنین درباره «اهمیت رسیدگی به نیازهای بشردوستانه در غزه و جلوگیری از گسترش بیشتر درگیری» و «نیاز فوری به کاهش تنش‌های منطقه» رایزنی کردند.

بلینکن پس از دیدارهای ماه گذشته خود در منطقه گفته بود که شرکای آمریکا در خاورمیانه «آماده حمایت از راه‌حلی پایدار هستند که به چرخه طولانی‌مدت خشونت پایان می‌دهد و امنیت اسرائیل را تضمین می‌کند.

بلینکن در آن زمان گفته بود که هم‌پیمانان آمریکا تأکید کرده‌اند که این امر باید شامل «مسیری به سوی یک کشور فلسطینی» باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین