|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۳۸۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
احمد وحیدی شامگاه گذشته در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان صحنه در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات اظهار داشت: با انتخابات سرنوشت چهار سال کشور تعیین می‌شود و برنامه‌ریزی کشور با ریل‌گذاری و مجلس جدید رقم می‌خورد.

وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه تاکنون صلاحیت بیش از ۱۴ هزار داوطلب توسط شورای نگهبان تأیید شده امید داریم رقابت خوبی در انتخابات شکل بگیرد و تمام اقشار، احزاب، معتمدین و افراد مورد توجه، مردم را به سمت مشارکت حداکثری هدایت کنند.

احمد وحیدی شامگاه گذشته در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان صحنه در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات اظهار داشت: با انتخابات سرنوشت چهار سال کشور تعیین می‌شود و برنامه‌ریزی کشور با ریل‌گذاری و مجلس جدید رقم می‌خورد.

وی عنوان کرد: بسترهای اجرایی انتخابات شامل فراهم شدن شعب اخذ رأی، آمادگی افراد حاضر در شعب و آموزش آن‌ها، تعیین شعبه‌های مختلف و زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات ایجاد شده است.

وحیدی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای انتخابات به خوبی طراحی شده است گفت: در ۹۰ هزار نقطه فرایند اخذ رأی انجام می‌شود که بیش از ۴۰ هزار شعبه ثابت و مابقی سیار خواهد بود.

وزیر کشور افزود: زمینه برای حضور مردم فراهم شده و با تلاش استانداران و فرمانداران آمادگی کامل از نظر اجرایی وجود دارد و وضعیت در سفرهای استانی به صورت مرتب کنترل می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه تاکنون صلاحیت بیش از ۱۴ هزار داوطلب توسط شورای نگهبان تأیید شده امید داریم رقابت خوبی در انتخابات شکل بگیرد و تمام اقشار، احزاب، معتمدین و افراد مورد توجه، مردم را به سمت مشارکت حداکثری هدایت کنند.

وحیدی گفت: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اهمیت ویژه‌ای دارد و نماد مردم سالاری دینی است آمادگی کامل برای فعالیت تمام گروه‌ها و احزاب و تبلیغات کاندیداها در موعد مقرر و در فضای انتخاباتی پرشور و سالم وجود دارد.

وی افزود: هرچند اعلام نظر درباره پیش‌بینی مشارکت در انتخابات زود است اما براساس نظرسنجی‌ها مشارکت روند رو به رشدی را نشان می‌دهد و امید داریم تا روز انتخابات این روند ادامه داشته باشد.

وحیدی بیان کرد: برابر قانون داوطلبان باید به معرفی خود و برنامه‌هایشان بپردازند و از تبلیغات و تخریب علیه کاندیداهای دیگر خودداری شود و با ابتکار صدا و سیما و راه‌اندازی ۲۰۰ کانال فرصت خوبی برای آشنایی مردم با برنامه‌های داوطلبان است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای استفاده داوطلبان از فضای مجازی نیز انجام شده است گفت: هیچ‌یک از مدیران مجاز نیست به صورت جانبدارانه در انتخابات شرکت کند و هر چند تاکنون موردی گزارش نشده اما در صورت مشاهده به طور حتم برخورد خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین