|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۳
کد خبر: ۳۸۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
علی باقری که برای برگزاری هفتمین دور رایزنی‌های سیاسی به ازبکستان سفر نموده است با شبکه تلویزیونی" ازبکستان۲۴" و خبرگزاری "روز ازبکستان" مصاحبه کرد.

ایلنا: معاون سیاسی وزارت امور خارجه که برای برگزاری هفتمین  دور رایزنی‌های سیاسی به ازبکستان سفر نموده است با شبکه تلویزیونی" ازبکستان 24" و خبرگزاری "روز ازبکستان" مصاحبه کرد.

علی باقری که برای برگزاری هفتمین  دور رایزنی‌های سیاسی به ازبکستان سفر نموده است با شبکه تلویزیونی" ازبکستان۲۴" و خبرگزاری "روز ازبکستان" مصاحبه کرد.

در این مصاحبه باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن اشاره به قرابت های تاریخی، تمدنی و فرهنگی دوکشور، به بیان ملاقات های مثمر ثمر روسای جهمور دو کشور و توافقات صورت گرفته در جریان این ملاقات ها پرداخت.  

وی با تشریح توانمندی ها و ظرفیت های کشورمان در حوزه های حمل و نقل، علم و فناوری، گردشگری و ترانزیتی، بر اراداه جدی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش و ارتقاء روابط دو جانبه با کشور دوست و برادر ازبکستان تاکید کرد.  

باقری، ضمن تبیین تلاش های جمهوری اسلامی ایران برای جلوگیری از گسترش تنش ها در منطقه بعد از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوارغزه به همکاری کشورمان با سایر کشورهای منطقه با هدف توقف هرچه سریع تر جنگ و نسل کشی مردم مظلوم فلسطین، دسترسی مردم غزه به مواد غذایی، دارو و احتیاجات ضروری و همچنین خروج بی قید و شرط نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی از غزه اشاره کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین