|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۳۷۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
امروز دنیای استکبار همسو با سیاست‌های خصمانه آمریکای جنایتکار، علیه مردم ایران تحریم‌های ناجوانمردانه را اعمال کرده‌اند و این امر موجب بروز مشکلات اقتصادی و وارد شدن فشار معیشتی به مردم ایران اسلامی شده است که قطعا با ایستادگی و مقاومت، این توطئه نیز با شکست مواجه می‌شود.


ایرنا: نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل اسلام دروغین آمریکایی و انگلیسی را رسوا کرد.

حجت الاسلام سید محمود نبویان شامگاه چهارشنبه در جشن پیروزی انقلاب که در مسجد حضرت خدیجه (س) ورامین برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل، بر اساس ارزش‌های اسلامی شکل گرفت و موجب شد تا اسلام ناب محمدی بار دیگر در ایران احیا شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران مبارزه با استکبار را سرلوحه کار خود قرار داد و کشور را به این باور رساند که هرگز کفار را ولی خود قرار ندهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اسلام ناب محمدی می‌گوید اگر ظلمی بر مستضعفان عالم روا شد، مسلمانان باید وارد میدان شده و فریاد هواخواهی از آنان را سر دهند.

نبویان ادامه داد: امروز تحریم استکبار جهانی علیه ملت ایران به دلیل حمایت مردم از رهبری دینی است و قطعا حمایت ما از مسلمانان ستمدیده، موجب عصبانیت دشمنان و خشنودی دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم، فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت فاطمه زهرا (س) است و ما نیزباید با تأسی از بزرگان دین مبین اسلام، در قبال مظلومان این گونه رفتار کنیم.

وی تصریح کرد: امروز شاهدیم که رژیم کودک کش اسرائیل، با حمایت‌های آمریکای جنایتکار به عنوان محور شرارت، دست به کشتار مردان و زنان بی‌گناه غزه و فلسطین می‌زند و قطعا سکوت در برابر این جنایات، ظلم ظالمان را علیه مظلومان بیشتر می‌کند.

نبویان اظهار داشت: امروز دنیای استکبار همسو با سیاست‌های خصمانه آمریکای جنایتکار، علیه مردم ایران تحریم‌های ناجوانمردانه را اعمال کرده‌اند و این امر موجب بروز مشکلات اقتصادی و وارد شدن فشار معیشتی به مردم ایران اسلامی شده است که قطعا با ایستادگی و مقاومت، این توطئه نیز با شکست مواجه می‌شود.

این نماینده مجلس افزود: آمریکای جنایتکار با وجود دشمنی دیرینه با مردم ایران و صرف میلیاردها دلار، همواره در مقابله با ایران اسلامی با شکست مواجه شده و نتوانسته حتی ذره‌ای به اهداف خود در شکست دادن مقاومت مردم ایران دست یابد.

امام جمعه ورامین: حل مشکلات مردم اولویت نمایندگان مجلس باشد

امام جمعه شهرستان ورامین گفت: حل مشکلات مردم و رفع نگرانی‌های آنان از اولویت های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باشد.

آیت الله سیدمرتضی محمودی شامگاه چهارشنبه در دیدار با حجت الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون اصل 90 اظهار داشت: نامزد های مجلس به فکر مردم باشند و منافع شخصی را آخرین درجه از نیازها و واجبات خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: امروز فرصتی در اختیار نمایندگان مجلس قرار گرفته که با همکاری با دولت، در صدد حل مشکلات مردم برآیند و این مهم را در اولویت خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اظهار داشت: خدمت به مردم بالاترین عبادت بدانند و نامزدهای مجلس باید در تمامی امور به فکر مردم باشند و منافع شخصی خود را آخرین درجه از نیازها و واجبات خویش قرار دهند.

وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت بین مسئولان و پرهیز از تفرقه گفت: وحدت و اتحاد بین آحاد افراد جامعه به ویژه مسئولان، می تواند در دوام انقلاب اسلامی تأثیرگذار باشد و نتیجه خود را در برگزاری انتخابات باشکوه امسال می تواند بروز و ظهور دهد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین