|
|
امروز: چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۳۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
وی با تأکید بر اینکه ما باید امید مردم و امید در جامعه را افزایش بدهیم، گفت: اگر گاهی از اوقات شمشیر را از رو بکشیم، هیچ تأثیری ندارد و این انتقاد نیست.
دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه یکی از افتخارات من این است که در استان سمنان، به عنوان زادگاه رئیس دولت تدبیر و امید هستم، تصریح کرد: مجلس دهم باید با اکثریت اصلاح‌طلبان شکل بگیرد.

 مصطفی کواکبیان در نشست روابط عمومی‌های استان سمنان با تأکید بر اینکه در مجلس آینده باید شاهد حضور اکثریت اصلاح‌طلبان باشیم، افزود: اگر این اکثریت به وجود آید در مجلس شورای اسلامی دور بعد حضور خواهم داشت و در غیر این صورت صلاح نمی‌دانم در دور بعد شرکت کنم.

وی با تأکید بر اینکه ما باید امید مردم و امید در جامعه را افزایش بدهیم، گفت: اگر گاهی از اوقات شمشیر را از رو بکشیم، هیچ تأثیری ندارد و این انتقاد نیست.

رئیس خانه مطبوعات کشور با تأکید بر اینکه باید واقعیت‌های موجود را بیان کنیم، ادامه داد: در این فضای حساس و در حالی که امید و نشاط در جامعه در حال افزایش است، باید از ارائه آمار نادرست، خلاف واقعیت و نادرست پرهیز کنیم، تبیین واقعیت‌های موجود، یک وظیفه اصلی و مهم است که باید مورد تأکید قرار گیرد.

کواکبیان، روراستی با مردم، صداقت و شفافیت را سه رمز موفقیت عنوان کرد و گفت: من معتقدم رمز موفقیت همه دولت‌ها در این سه رکن اصلی، یعنی، روراستی، صداقت و شفافیت است.

وی اضافه کرد: امروز منشاء همه فساد‌های مالی در این است که مسوولین کشور با یکدیگر رودربایستی داشتند و همین باعث شد که صداقت و شفافیت از بین برود و بسیاری از افراد از همین وضعیت سوء استفاده‌ها کردند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در ادامه سخنان خود با اشاره به ارائه طرح تحقیق و تفحص از پرونده معاون اول رئیس جمهور سابق کشورمان به هیئت رئیسه مجلس مجلس هشتم، گفت: تمام تلاش من این بود که شفافیت و صداقت و روراستی با مردم شکل بگیرد.

کواکبیان ادامه داد:اگر امروز نگذاریم یک فساد مالی به وجود آید، فردا برای افشای آن کاسه چه کنم دست نمی‌گیریم، و به دلیل رودربایستی ترس از افشا شدن آن نخواهیم داشت، اگر امروز جلوی فساد را نگیریم و صداقت و شفافیت نداشته باشیم، فردای روز قیامت چگونه باید جواب امام و شهدا را بدهیم.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین