کد خبر: ۳۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
الهام امین‌زاده با اشاره به اتمام روند بررسی لایحه حقوق شهروندی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: ما در معاونت حقوقی ریاست جمهوری اصلاحات مورد نظر را اعمال کردیم و همچنین تمام پیشنهادات دریافتی را در قالب یک جدول به رئیس جمهور ارائه کردیم.
معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به لایحه حقوق شهروندی، اظهار کرد: تاکنون حدود 2000 ایمیل و 200 مقاله علمی و پژوهشی در مورد حقوق شهروندی به معاونت حقوقی رئیس جمهور رسیده است.

الهام امین‌زاده  با اشاره به اتمام روند بررسی لایحه حقوق شهروندی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: ما در معاونت حقوقی ریاست جمهوری اصلاحات مورد نظر را اعمال کردیم و همچنین تمام پیشنهادات دریافتی را در قالب یک جدول به رئیس جمهور ارائه کردیم.

وی با بیان این‌که حدود 2000 ایمیل و 200 مقاله علمی و پژوهشی درباره حقوق شهروندی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری دریافت کرده‌ایم، اظهار کرد: پیشنهادات دریافتی اعمال گردیده و جداول پیشنهادی مردم به صورت موضوع‌بندی همراه با اصلاحات، خدمت آقای رئیس جمهور تقدیم شده است تا ایشان پس از بررسی در مورد تصویب لایحه حقوق شهروندی تصمیم‌گیری کند.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین