|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۳۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
وی تصریح کرد: در این همایش طرح های ملی اقامت ، اشتغال و کسب و کار در اروپا ، کار و اقامت در آلمان و نیز طرح های ویژه رشته های پزشکی و پیراپزشکی در اروپا به بحث گذاشته خواهد شد .
حسن کرباسی از برگزاری نخستین همایش تخصصی فرصت های اشتغال و کارآفرینی با معرفی طرح بلوکارت اتحادیه اروپا خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حسن کرباسی رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران ( اصکابا )  با اعلام این خبر گفت:  نخستین همایش تخصصی فرصت های اشتغال و کارآفرینی با معرفی طرح بلوکارت اتحادیه اروپا 7 اسفند 1393 در تهران نمایشگاه بین المللی ، سالن خلیج فارس با حضور میهمانان برجسته داخلی و خارجی برگزار می شود.

وی افزود : محورهای نخستین همایش تخصصی فرصت های اشتغال و کارآفرینی به معرفی طرح بلوکارت اتحادیه اروپا اشتغال متخصصین ایرانی در اروپا ، معرفی بلوکارت اتحادیه اروپا ،  معرفی فرصت های اشتغال و کارآفرینی در اروپا برای گروههای فنی و مهندسی ، IT  ، نفت ، گاز و پتروشیمی خواهد پرداخت.

وی تصریح کرد: در این  همایش طرح های ملی اقامت  ، اشتغال و کسب و کار در اروپا ، کار و اقامت در آلمان و نیز طرح های ویژه رشته های پزشکی و پیراپزشکی در اروپا به بحث گذاشته خواهد شد .

کرباسی خاطر نشان کرد : علاقه مندان برای شرکت  و کسب اطلاعات بیشتر از  این رویداد منحصر به فرد بین المللی می توانند  به نشانی اینترنتی www.eubluecard.ir    مراجعه نمایند .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین