|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۳۷۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
ما همواره گفتگو‌های منظم و مستمری را میان دو طرف در سطح مقامات هیات دولت، مقامات نظامی و امنیتی ایران و عراق داریم و سفر آقای احمدیان هم در چارچوب هماهنگی ایران و عراق در مبارزه با تروریسم، تقویت همکاری‌ها در جهت صلح، ثبات و امنیت منطقه و مرز‌های دو طرف صورت گرفته است.

ایرنا: سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر دستورکار سفر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی به عراق متعاقب اقدام نظامی ایران به مقر موساد در اربیل اظهارداشت: روابط میان ایران و عراق مبتنی بر روابط دوستانه، برادرانه وسازنده‌ای است که در حوزه‌های مختلف دو طرف در چارچوب سیاست همسایگی و بر اساس اراده عالی رهبران دو کشور بین خود دارند.  

 وی ادامه داد: ما همواره گفتگو‌های منظم و مستمری را میان دو طرف در سطح مقامات هیات دولت، مقامات نظامی و امنیتی ایران و عراق داریم و سفر آقای احمدیان هم در چارچوب هماهنگی ایران و عراق در مبارزه با تروریسم، تقویت همکاری‌ها در جهت صلح، ثبات و امنیت منطقه و مرز‌های دو طرف صورت گرفته است.   

کنعانی افزود: طبیعتا موضوعات جاری اتفاق افتاده هم در گفتگو‌های میان دبیر شورای عالی امنیت ملی و طرف عراقی مطرح خواهد شد. روابط دو طرف ممتاز و ویژه است و برخی اتفاقات و رخداد‌ها نمی‌تواند بر عمق و استحکام روابط میان ایران و عراق تاثیر منفی و سلبی بگذارد و حتما این می‌تواند زمینه ساز روابط و همکاری‌های بهتری برای آینده میان دو کشور همسایه و برادر قلمداد شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین