|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۳۷۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
مهدی چمران شامگاه امروز (یکشنبه) در همایش افزایش مشارکت‌های مردمی در حکمرانی نظام جمهوری اسلامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: شنیدیم که در دیوان بین‌المللی دادگستری علیه اسرائیل رأی صادر کردند، البته آن انتظاری که ما داشتیم، نبود و فقط نسل کشی را پذیرفتند که اسرائیل بایستی متوقف کند و به این طریق رسوایی اسرائیل در همه دنیا آشکار و مشخص شد.

فارس: عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: درست است که مشکلاتی در مسائل اقتصادی داریم، لذا باید با حضور خود این‌ها را برطرف کنیم.
 
مهدی چمران شامگاه امروز (یکشنبه) در همایش افزایش مشارکت‌های مردمی در حکمرانی نظام جمهوری اسلامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: شنیدیم که در دیوان بین‌المللی دادگستری علیه اسرائیل رأی صادر کردند، البته آن انتظاری که ما داشتیم، نبود و فقط نسل کشی را پذیرفتند که اسرائیل بایستی متوقف کند و به این طریق رسوایی اسرائیل در همه دنیا آشکار و مشخص شد.
 
وی افزود: ولی دیدید که نتانیاهو می‌آید و می‌گوید دنیا با این رأی که صادر شد، برای خود بی‌آبرویی خرید؛ ببینید چطور مسئله را عکس می‌کنند و به چه میزانی به این ناحقه خود امیدوار هستند.
 
رئیس شورای شهر تهران گفت: از طرف دیگر می‌بینیم ماهواره‌ای به فضا پرتاب می‌کنیم که در ارتفاع ۷۰۰ متری بتواند دور زمین بچرخد و استفاده‌های علمی از این موارد داشته باشیم.
 
وی افزود: یک حرکت زیبنده تکنولوژی درست انجام می‌دهیم و سه کشور اروپایی با هم جمع می‌شوند و این کار علمی را محکوم می‌کنند و این بسیار عجیب است. من فکر می‌کنم چند وقت دیگر که بگذرد می‌آیند و درس خواندن در دانشگاه را نیز محکوم می‌کنند و بعد می‌آیند درس خواندن در دبیرستان را محکوم می‌کنند چون نمی‌خواهند که ملت ما رشد کند.
 
چمران گفت: همه شاهد هستیم که خوشبختانه نه تنها خودمان، بلکه منطقه را به گونه‌ای دیگر آراسته‌ایم. امروز ایران اسلام زمان پیروزی ۲۲ بهمن نیست که تنها باشیم. امروز می‌بینیم که حزب‌الله لبنان در منطقه با قدرت تمام نه تنها مقابل اسرائیل بلکه مقابل آمریکا نیز ایستاده است. یمن شجاع به پا خاسته است. آمریکا و انگلیس و برخی از کشورها سعی کردند دور همجمع شوند اما موفق نشدند. از همه مهم‌تر فلسطین و غزه است.
 
 عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در غزه بیش از ۱۱۰ روز است که فلسطینیان در مقابل بمباران اسرائیل نه تنها مقاومت کردند بلکه ضربه سختی در ۱۵ مهر ماه به صهیونیست‌ها زدند و اگر رؤسای آمریکا، انگلیس و فرانسه به نخست وزیر اسرائیل کمک نمی‌کردند معلوم نبود امروز او چه سرنوشتی داشت.
 
رئیس شورای شهر تهران گفت: دشمن سعی دارد که بذر یاس و ناامیدی را در کل منطقه بکارد. یکی از این موارد نیز این است که به دنبال ایجاد ناامیدی در خصوص شرکت در انتخابات است.
 
وی افزود: من سوال می‌کنم اگر در انتخاب شرکت نکنید چه نتیجه‌ای می‌گیرید؟ اگر شرکت نکنیم هیچ طلبی از هیچکس نخواهیم داشت؛ کسی که شرکت نمی‌کند در سرنوشت خودش به معنای این است که در آینده خودش نمی‌خواهد تأثیری بگذارد.
 
چمران افزود: نه تنها ملت ایران بلکه همه ملل اسلامی به موفقیت و پیروزی خواهند رسید. به همین امید پیروزی بوده است که تشیع را در طول قرن‌ها زنده نگه داشته است و هم اکنون ما علمدار مقاومت اسلامی در منطقه هستیم. همه این‌ها را باید قدر بدانیم.
 
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: درست است که مشکلاتی در مسائل اقتصادی داریم و کمبودها و کاستی‌ها وجود دارد لذا باید با حضور خود این‌ها را برطرف کنیم. عدم حضور و پشت کردن به سرنوشت آینده هیچ دستاوردی برای ما نخواهد داشت. یاس و ناامیدی چیزی جز شکست برای ما نخواهد داشت.
 
وی افزود: ایمان و امید دو کلمه کلیدی مقام معظم رهبری است که دشمن سعی می‌کند ایمان ما را سست کند و جوانان ما را از مکتب واقعی دور کند. در جریان اعتکاف دیدیم که جوانان ما چگونه با شور و هیجان و با عشق در مساجد حاضر شدند و معتکف شدند و چگونه نشان دادند این نسل جدید نیز زنده است و آماده عبادت و فداکاری در راه مکتب است.
 
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید با برنامه و سازماندهی جلو برویم و اگر چنین کنیم قطعاً و یقیناً به لطف الهی به کمک خدای بزرگ و به دعای خیر شهدای عزیز و به همت مردان و زنان به نتایج و دستاوردهای بسیار زیبا و درخشان خواهیم رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین