|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۳۷۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
دکتر ابوالفضل نجارزاده رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی و مدیر عامل بانک ملی ایران در خصوص عملکرد بانک های دولتی در تامین مالی زیست بوم دانش بنیان کشور گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید دانش بنیان و اهتمام ویژه دولت مردمی از این حوزه ، بانک های دولتی در دو سال گذشته عملکرد متفاوتی را در خصوص ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان اجرایی کردند.

    دکتر ابوالفضل نجارزاده اعطای 1700 میلیارد تومان تسهیلات به زیست بوم دانش بنیان در 9 ماهه سال 1402 توسط بانک ملی ایران عملیاتی شد.

    به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، همایش معرفی دستاوردهای شبکه بانکی در تامین مالی شرکت های دانش بنیان با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی ، رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری مدیر عامل بانک ملی ایران و مدیران  عامل شبکه بانکی برگزار شد و بخشی از دستاوردهای فعالان حوزه دانش بنیان در آن به نمایش گذاشته شد.

دکتر ابوالفضل نجارزاده رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی و مدیر عامل بانک ملی ایران در خصوص عملکرد بانک های دولتی در تامین مالی زیست بوم دانش بنیان کشور گفت:  با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید دانش بنیان و اهتمام ویژه دولت مردمی از این حوزه ، بانک های دولتی در دو سال گذشته عملکرد متفاوتی را در خصوص ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان اجرایی کردند.

نجار زاده در ادامه گفت: در بانک ملی ایران هم نگاه ویژه ای به حوزه دانش بنیان و زیست بوم نوآوری کشور داریم و با نگاه وظیفه ای به این مقوله نگاه نمی کنیم و توجه به ارائه خدمات مالی به دانش بنیان ها از راهبردهای قطعی بانک است.

مدیر عامل بانک ملی ایران در ادامه افزود: در دو سال اخیر اقداماتی را در حوزه ارائه خدمات ویژه به شرکت های دانش بنیان  راه اندازی کردیم و از ظرفیت همکاران متخصص و آگاه به اقتصاد دانش بنیان در شعب در راستای  ارائه خدمات مشاوره ای و تامین مالی بمنظور تسریع و افزایش ارائه اعتبارات استفاده کرده ایم ؛بر همین اساس میزان تسهیلات پرداختی بانک به شرکت های دانش بنیان از 800 میلیارد تومان در سال 1401 به 1.7 همت در نه ماهه سال جاری افزایش یافته است.

وی گفت: همچنین در کنار مجموع اقدامات صورت گرفته به منظور تسهیل و تسریع ارائه خدمات ، واحدی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری مستقر کردیم و به زودی تمام مراحل تخصیص اعتبار و ارائه خدمات در حوزه دانش بنیان نیز به صورت غیر حضوری و بر بستر اپلیکیشن های بانک در دسترس خواهد بود.

نجار زاده به شعب ملی پلاس نیز اشاره کرد و گفت: شعب ملی پلاس بانک ملی ایران هم با توجه به نوع طراحی و زیر ساخت های تعبیه شده ، امکانی را فراهم کرده تا شرکت های دانش بنیان بتوانند به سادگی خدمات متفاوت و مناسبی را دریافت کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از همراهی و همکاری مدیرعامل و کارکنان بانک ملی ایران در راستای ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان از سوی صندوق نورآوری و شکوفایی ریاست جمهوی با ارائه لوح و تندیس تقدیر شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین