|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۳۷۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۱
رهبر انصارالله گفت: اصرار آمریکا بر حفاظت از جنایت صهیونیست‌ها و نپذیرفتن معادله بشردوستانه بر موقعیت ما تأثیری نخواهد گذاشت و هرگز ما را وادار به عقب نشینی نخواهد کرد. نبرد ما ادامه دارد و کاملاً با نبرد غزه مرتبط است. آمریکایی‌ها به دنبال فریب آشکار هستند. آمریکایی ها تلاش می‌کنند تجاوزات خود به کشور ما و حمایت از جنایت صهیونیست‌ها را حفاظت از ناوبری بین‌المللی توصیف کنند. آمریکایی ها قصد دارند با فریب آشکار ، دیگران را در حفاظت از جنایت صهیونیست‌ها مشارکت دهند.

ایسنا: رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکایی‌ها عامل تداوم جنایت صهیونیست‌ها و شکست بین‌المللی در برقراری آتش‌بس در غزه هستند.

عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکایی‌ها مستقیماً به گرسنگی دادن مردم فلسطین کمک می‌کنند تا آنها از گرسنگی بمیرند، نه فقط با بمب‌هایی که برای کشتن آنها فراهم می‌کند. آمریکا افسران خود را برای مشارکت در مدیریت جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم غزه می‌فرستد. در واقع آمریکایی‌ها عامل ادامه جنایت صهیونیست‌ها و شکست بین‌المللی هستند. رژیم صهیونیستی با حمایت و مشارکت آمریکا مرتکب نسل کشی شده است.

وی تاکید کرد: در حالی که آمریکایی‌ها برای رساندن کمک به اسرائیلی‌ها تلاش می‌کنند، از رسیدن غذا و دارو به غزه جلوگیری می‌کنند. آمریکایی‌ها اصرار دارند که جریان کمک‌ها و نیازهای بشردوستانه ضروری برای مردم فلسطین در غزه وجود نداشته باشد. آمریکایی ها اصرار دارند که غزه در حالت محاصره کامل باقی بماند و گذرگاه رفح در بیشتر مواقع بسته بماند. دلیل اصلی تداوم جنایت صهیونیست ها موضع آمریکاست. در مقابل، ما شاهد پایداری و دلاوری بی نظیر مقاومت و ملت فلسطین در نوار غزه هستیم. در طول تاریخ درگیری اعراب و اسرائیل، هیچ ارتش یا همه ارتش های عربی با هم نتوانسته‌اند همچون مجاهدان در نوار غزه، پایداری کنند.

رهبرانصارالله یمن تاکید کرد: عباراتی که در بیانیه‌های نهادهای بین‌المللی منتشر شده است، توصیف واقعی آنچه در غزه می‌گذرد، نیست.  همه نهادهای بین المللی نظاره‌گر آنچه در سرزمین فلسطین در غزه می گذرد، هستند، اما موضع عملی کجاست؟ هرگاه دشمن نتواند به اهداف اعلام شده خود دست یابد، مرتکب جنایات وحشتناک می شود. هزاران نظامی رژیم صهیونیستی در نوار غزه کشته و زخمی شده‌اند و صهیونیستها نتوانسته‌اند مسئله فلسطین را از بین ببرند.صهیونیست‌ها خسارت‌های مالی و اقتصادی زیادی دیده‌اند. دشمن صهیونیست در اهداف اعلام شده خود از تجاوز به نوار غزه و درهم شکستن روحیه مردم و مقاومت شکست خورده است.

وی تصریح کرد: در مقابل ظلم و تجاوز آمریکا، مسئولیت بزرگی بر دوش ملت اسلامی ما است که از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند. آمریکایی‌ها با گسترش درگیری و متشنج شدن اوضاع منطقه مشکلی ندارند. آمریکایی ها نه به خطر دریانوردی بین المللی و تبدیل دریای سرخ به میدان جنگ اهمیت می‌دهند و نه برایشان مهم است که غذا و دارو به دست مردم غزه برسد. تشدید تنش آمریکا علیه کشور ما در سطح اقتصادی هزینه زیادی برای آن دارد و نتایج منفی در گسترش درگیری دارد. آمریکا از ارائه دارو و غذا به مردم غزه خودداری کرد و علیرغم هزینه تشدید تنش برای او، به تشدید تنش علیه کشورمان روی آورد.

الحوثی افزود: آمریکایی‌ها از آغاز حوادث دریایی، معادله عادلانه‌ای را برای رسیدن غذا و دارو به دست فلسطینی‌ها در غزه نپذیرفتند. در ازای ظلم و تجاوز آمریکا، مسئولیت بزرگی بر عهده ملت اسلامی ما برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است. بیش از ۲۰۰ پهپاد، ۵۰ موشک در تمامی حملات دریای سرخ استفاده کرده‌ایم و تا رسیدن کمک‌ها و آتش‌بس در غزه نبرد ما ادامه دارد. کشور ما تا رسیدن غذا و دارو به تمامی ساکنان غزه و توقف جنایت صهیونیست‌ها به عملیات خود ادامه می‌دهد.

رهبر انصارالله گفت: اصرار آمریکا بر حفاظت از جنایت صهیونیست‌ها و نپذیرفتن معادله بشردوستانه بر موقعیت ما تأثیری نخواهد گذاشت و هرگز ما را وادار به عقب نشینی نخواهد کرد. نبرد ما ادامه دارد و کاملاً با نبرد غزه مرتبط است. آمریکایی‌ها به دنبال فریب آشکار هستند. آمریکایی ها تلاش می‌کنند تجاوزات خود به کشور ما و حمایت از جنایت صهیونیست‌ها را حفاظت از ناوبری بین‌المللی توصیف کنند. آمریکایی ها قصد دارند با فریب آشکار ، دیگران را در حفاظت از جنایت صهیونیست‌ها مشارکت دهند.

وی افزود: از آغاز عملیات ما در دریای سرخ، ۴۸۷۴ کشتی تجاری عبور کرده‌اند که در این مدت تعداد بسیار زیادی است.کاری که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها انجام می‌دهند تهدیدی برای کشتیرانی بین‌المللی و نقض حاکمیت کشورهای مشرف به دریای سرخ است. ما به مردم اروپا توصیه می‌کنیم که مراقب دخالت آمریکا در دولت‌های خود و بهره برداری از پول آنها باشند.

رهبرانصارالله تصریح کرد: ما آشکارا کشتی‌های مرتبط با «اسرائیل» را با هدف رساندن آذوقه به مردم فلسطین هدف قرار می‌دهیم. تشدید تنش آمریکا و انگلیس هر چه باشد، نتایج آن معکوس خواهد بود و بر تصمیم و موضع ما تأثیری نخواهد داشت. ما در کار مقدسی هستیم که آن را بخشی از جهاد خود در راه خدا می‌دانیم و بر توانایی‌های نظامی ما تأثیری نخواهد گذاشت، بلکه دائماً در حال توسعه آن هستیم. ما اقدامات احتیاطی را انجام می دهیم و در مواجهه با چالش‌های نظامی و رزمی جدید نیستیم و در این زمینه با تجربه هستیم. نتایج تجاوزات از نظر هزینه، تنش در شرایط، گسترش درگیری و تهدید ناوبری دریایی برای دشمنان نامطلوب خواهد بود. از ابتدای حملات به کشور ما، خود و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها دچار مشکل شده‌اند.

وی تاکید کرد: هر چه تجاوز به نوار غزه بیشتر ادامه یابد، مسئولیت بیشتری بر دوش ملت اسلامی ما برای حرکت بیشتر و قوی‌تر گذاشته می‌شود. هر چه اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها بر ادامه جنایت پافشاری کنند، ما باید برای جلوگیری از این امر پیگیرتر و مصمم‌تر می شویم. تظاهرات باید حتی در کشورهای غربی در اروپا، آمریکا و جاهای دیگر ادامه یابد. برای توقف جنایت وحشتناک و شنیع علیه مردم فلسطین، باید یک جنبش گسترده و فزاینده در فشار وجود داشته باشد. جنبش مردمی برای پایان دادن به تجاوز به غزه و پایان دادن به جنایت علیه مردم فلسطین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مردمی که از سرکوب شدید رژیم‌های خود رنج می‌برند، می توانند در تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی فعال شوند.

رهبر انصارلله گفت: مردم یمن غزه را تنها نخواهند گذاشت و مردم با نادیده گرفتن آنچه در حال رخ دادن است در خانه نخواهند ماند، اما خروج دسته‌جمعی ادامه خواهد داشت. من فردا جمعه در میدان السبعین در پایتخت صنعا و بقیه استان‌ها خواستار تجمع و اعتراضات مردمی هستم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین