|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۳۷۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱ کشتار دیگر را در این باریکه مرتکب شده که طی آن ۲۰۰ نفر شهید و ۳۷۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش تعداد شهدای غزه به ۲۵ هزار و ۹۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱ کشتار دیگر را در این باریکه مرتکب شده که طی آن ۲۰۰ نفر شهید و ۳۷۰ نفر هم زخمی شدند.

این وزارتخانه افزود: شمار شهدای غزه از آغاز جنگ تا این لحظه به ۲۵ هزار و ۹۰۰ نفر و شمار مجروحان به ۶۴ هزار و ۱۱۰ نفر رسیده است. هزاران نفر نیز همچنان زیر آوار هستند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد در حملات ۲۴ ساعت گذشته ارتش اشغالگر صهیونیستی به خان یونس، ۵۰ نفر دیگر شهید و ده‌ها نفر هم زخمی شدند.

در این بیانیه تأکید شده اوضاع بهداشتی و انسانی در بیمارستان ناصر در خان یونس به سبب محاصره و حملات دشمن صهیونیستی بسیار فاجعه‌بار است.

ارتش اشغالگر امروز فلسطینیانی را که در نزدیکی میدان کویت در جنوب شهر غزه برای دریافت کمک‌های بشردوستانه جمع شده بودند، بمباران کرد که در این جنایت وحشیانه ۲۰ نفر شهید و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین