|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۲
کد خبر: ۳۷۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۰
ماجد الانصاری سخنگوی وزارت امور خارجه قطر اظهارات نتانیاهو درباره میانجیگری قطر را شدیدا محکوم کرد و گفت: اگر این اظهارات صحت داشته باشد، باعث مانع‌تراشی در مسیر میانجی‌گری این کشور و تضعیف آن خواهد شد.

دولت قطر به انتقاد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از نقش میانجیگرانه دوحه در معامله تبادل اسیران این رژیم با جنبش مقاومت اسلامی (حماس) واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، ماجد الانصاری سخنگوی وزارت امور خارجه قطر اظهارات نتانیاهو درباره میانجیگری قطر را شدیدا محکوم کرد و گفت: اگر این اظهارات صحت داشته باشد، باعث مانع‌تراشی در مسیر میانجی‌گری این کشور و تضعیف آن خواهد شد.

وی افزود: برای نتانیاهو آینده سیاسی‌اش مهمتر از نجات جان افراد بی‌گناه از جمله اسرای اسرائیلی است و به جای اولویت دادن به نجات جان اسرا، برخی مسائل سیاسی کم‌اهمیت را اولویت قرار داده است.

وی تصریح کرد: ما امیدواریم نتانیاهو به جای مشغول شدن به روابط استراتژیک قطر با آمریکا، برای برداشتن موانع و مشکلات موجود بر سر راه توافق تبادل اسیران تلاش کند.

براساس یک فایل ضبط شده لو رفته از دیدار بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با خانواده‌های اسیران صهیونیست بازداشت شده در غزه، او گفته‌است قطر مشکل سازتر از سازمان ملل و صلیب سرخ است.

این در حالی است که قطر همراه با مصر و آمریکا در دستیابی به آتش‌بس میان حماس و رژیم اشغالگر در نوامبر گذشته نقش داشت و طی آن دو طرف  تعدادی از اسیران را مبادله کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین