|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۳۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت تدبیر و امید پذیرای نقد منصفانه مطبوعات است و این نقدها را در راستای بهبود عملکردها به خوبی می پذیرد.
علیرضا رادفر عصر روز سه شنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی افزود: هیچکدام از دولت ها بدون نقص نبودند و نقاط قوت و ضعف داشتند و دولت یازدهم نیز از این قاعده مستثنی نیست و مطبوعات می توانند با نقد منصفانه و ارائه راه حل دولت را در حل مشکلات و گرفتن تصمیم درست یاری رسانند.

وی اظهار کرد: باید مرز بین نقد و تخریب را بشناسیم و از شکستن حرمت ها بپرهیزیم.

وی اضافه کرد: منافع ملی اولویت مهم مسئولان و اصحاب رسانه است و علاوه بر آن باید با در نظر گرفتن منافع استانی زمینه توسعه استان را در بخش های مختلف فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از دست اندرکاران نمایشگاه و جشنواره مطبوعات گفت: امیدواریم برگزاری چنین آیین هایی در راستای ایجاد عمق و غنای بیشتر حوزه اطلاع رسانی استان مثمر ثمر باشد.

حجت الاسلام محمدباقر کریمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این آیین اظهار کرد: جشنواره امسال جشنواره غنی و خوبی بود و بسیاری از مسئولان استانی در آن حضور یافته و به بررسی وضعیت مطبوعات پرداختند.

وی افزود: فضای رسانه ای استان بسیار مطلوب است و با وجود مشکلات روزنامه نگاران در جای جای دنیا، اصحاب رسانه استان در امنیت کامل به انجام فعالیت های رسانه ای می پردازند.

هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی از 25 ماه جاری در ارومیه برپا شده بود و امروز با معرفی نفرات برتر در بخش های مختلف به پایان رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین