|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۲
کد خبر: ۳۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
فرماندار سرخه فراهم‌سازی امکان اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان را خواستار شد
رضا کرمی عصر امروز در جلسه ساماندهی ضلع شمالی محور ارتباطی تهران- مشهد در سالن اجتماعات فرمانداری سرخه اظهار داشت: سالانه میلیون‌ها زائر حرم رضوی از محورهای استان سمنان که سرخه نیز جزئی از آن است عبور می‌کنند و این مهم اهمیت توجه به ایجاد زیرساخت‌های اسکان آنان را دوچندان می‌کند.

وی با تأکید بر اهمیت خدمات رسانی به زائران حرم مطهر رضوی و ساماندهی پلیس‌راه سرخه عنوان کرد: باید با برطرف شدن مشکلات موجود و اتخاذ تمهیدات لازم، نیازهای مسافران عبوری از سرخه، به ویژه در ایام نوروز رفع شود.

فرماندار سرخه بابیان اینکه این شهرستان ظرفیت بالایی برای جذب توریست را در خود نهفته است گفت: وجود زادگاه رئیس جمهور کشور بدون شک علاقه مندان بسیاری را برای بازدید ازاین شهرستان زیبا جذب خواهد کرد.

کرمی با اشاره به لزوم ساماندهی پلیس‌راه گرمسار - سرخه به منظور کاهش بار ترافیکی در این محل که ورودی شهر سرخه نیز محسوب می‌شود عنوان کرد: به‌منظور ساماندهی پلیس‌راه سرخه، در محل آن میدان و دور و برگردان احداث می‌شود.

وی با تأکید بر تسریع در اتمام این پروژه، بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیر همسطح ورودی شرقی سرخه را تا پایان سال خواستار شد.

بخشدار مرکزی سرخه نیز در این نشست عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اسکان موقت مسافران نوروزی در شهرستان سرخه اندیشیده خواهد شد.

ظهور جعفری افزود: ضرورت دارد تا بسترهای لازم جهت اسکان و استراحت مسافرین و زائرین فراهم‌شده و در این زمینه، همکاری همه دستگاه‌ها و اصناف زائرسرا و پلیس‌راه سرخه بسیار ضروری است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
عابربانک لازمترين چيزاست در زايرسرا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین