|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۶
کد خبر: ۳۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
تيم نفت ايران و الجيش قطر در چارچوب مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا در استاديوم آزادي به مصاف هم رفته اند.
در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم نفت ایران و الجیش قطر به مصاف هم رفته اند. با گزارش زنده این دیدار همراه باشید.

استادیوم آزادی، ساعت 18 تماشاگر: 2 هزار نفر، داور: روشن ایرماتف
اخطار: مفتاح از الجیش، حاج محمدی از نفت

ترکیب نفت ایران:
 علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، امین حاج‌محمدی، پادووانی، وحید حمدی‌نژاد، مرتضی پورعلی‌گنجی، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی، وحید امیری و ارسلان مطهری
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب الجیش قطر:
 اندرسون ویرا، لوکاس مندس، یاسیر عیسی، وستام ریزیک، یوسف مفتاح، لیک‌اونهو محدمتنانی، عبدالقادر الیاس واگنر رنان، سعود مبارک و رمانینهو ریکاردو
سرمربی:صبری لاموشی

شرح بازی در نیمه اول:
نفت ایران و الجیش قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و در نیمه اول دو تیم با ارائه یک بازی محتاطانه به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند. نفت به سرمربی‌گری علیرضا منصوریان امیدوار است بتواند در این دیدار خانگی و حذفی بتواند با برتری بر تیم الجیش جواز صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.
جدال دو تیم در نیمه اول بدون موقعیت خطرناکی برای دو تیم با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید تا 45 دقیقه دوم مشخص کند کدام تیم جواز صعود را به دست خواهد آورد.

دقایق حساس:
دقیقه 4: روی یک ضربه ایستگاهی ایمان مبعلی ضربه اش را به سمت مستقیم فرستاد که توپ بعد از برخورد به زمین درون محوطه شش قدم با واکنش اندرسون ویرا به کرنر رفت.
دقیقه 23: پاس به بیرون غلامرضا رضایی با شوت عزتی فرصت خوبی را برای نفت ایجاد کرد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 45: در آخرین دقیقه این دیدار در نیمه اول اندرسون پشت محوطه جریمه نفت از روی ضربه ایستگاهی صاحب فرصت شد که این ضربه را بیرانوند مهار کرد.

حواشی:
*در دقایق پایانی نیمه اول که پزشکان مشغول مداوا و خارج کردن بازیکن تیم الجیش از زمین بودند و بازی قطع شده بود، بیرانوند دروازه بان تیم نفت، با زدن روپایی تماشاگران را به وجد آورده بود که همین کار باعث تشویق وی شد.
*در پایان نیمه اول تماشگران به تشویق علیرضا منصوریان پرداختند و وی نیز در جواب این اقدام واکنش نشان داده و از آنها تشکر کرد.
*حنیف عمران زاده بازیکن تیم استقلال که برای تشویق تیم نفت به استادیوم رفته است به جایگان خبرنگاران رفت و در آنجا نیز با تشویق تماشاگران روبرو شد.
*سوشا مکانی نیز برای حمایت از تیم سابق خود در استادیوم حاضر شد. تماشگران حاضر او را تشویق کردند و با عکس سلفی انداختند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین