|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۳۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: برای تحقق رسالت مهم جمعیت هلال احمر با کمک خیران و نیکوکاران خانه‌های سلامت و امید در استان‌ها به عنوان مراکز تشخیصی راه‌اندازی می‌شود.
فرحناز رافع عصر امروز در نشست با استاندار بوشهر با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان در طرح تحول نظام سلامت مطلوب عمل کرده است، اظهار داشت: این وزارتخانه در اجرای این طرح موفق عمل کرده و این در حالی است که در طرح‌های پیشگیری از بروز بیماری طرح‌های مهمی اجرا کرده است.

وی از راه‌اندازی خانه سلامت و امید در استان‌های کشور خبر داد و گفت: برای ارائه آموزش‌های تخصصی در حوزه‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی با کمک خیران و نیکوکاران خانه‌های سلامت و امید به عنوان مراکز تشخیصی راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: با راه‌اندازی خانه سلامت و امید مردم از خدمات بهداشتی، درمانی و روانشناختی پزشکان متخصص،عمومی و پرستاران بهره‌مند می‌شوند.

رافع با بیان اینکه دراین خانه‌ها اصلاح و بهبود روش‌های تغذیه به سبک زندگی اسلامی ایرانی به مردم ارائه می‌شود گفت: با راه‌اندازی خانه‌های سلامت و امید سلامت آموزش خودامدادی، دگر امدادی، تست فشار و قند خون، اصلاح و بهبود روش‌های تغذیه به سبک زندگی اسلامی ایرانی به مردم ارائه می‌شود.

وی پیشگیری از سرطان‌های شایع، بیماری‌های قلبی و عروقی، دیابت و حمایت‌های روانی و مشاوره‌های لازم در زمینه افزایش آستانه تحمل و تحکیم بنیان خانواده از دیگر اهداف راه‌اندازی خانه سلامت و امید است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمرکشور با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد نقش مهمی در عرصه‌های گوناگون دارند بیان کرد: سال اینده همایش بین‌المللی سازمان‌های مردم نهاد با حضور 140 کشور جهان در تهران برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین