|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
رییس هیات دوچرخه سواری استان همدان گفت: همزمان با ایام برگزاری هشتمین جشنواره زمستانی همدان رقابت های جایزه بزرگ دوچرخه سواری تریال کشور در همدان برگزار می شود.
'علی ثقفی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات جایزه بزرگ تریال کشوری روزهای یکشنبه و دوشنبه، سوم و چهارم اسفندماه در بوستان ارم شهر همدان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: طبق هماهنگی که با فدراسیون دوچرخه سواری انجام دادیم به تمام هیات های استانی اطلاع داده شده تا آمادگی خود را حداکثر تا روز پنجشنبه 30 بهمن ماه برای شرکت در این مسابقات اعلام کنند.

ثقفی بیان داشت: این مسابقات مهیج در دو کلاس 20 و 26 طی دو روز برگزار خواهد شد و پیش بینی ما حضور حداقل 30 تریال سوار حرفه ای در این رقابت است.

رییس هیات دوچرخه سواری همدان با اشاره به اینکه نفرات اول، دوم و سوم این مسابقه جوایز نفیسی را دریافت خواهند کرد افزود: مسابقات جایزه بزرگ تریال با همکاری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار خواهد شد.

جشنواره زمستانی همدان تا پنجم اسفندماه ادامه دارد.

همدان یکی از استان های فعال و قهرمان پرور در رشته دوچرخه سواری به شمار می رود و بیش از 500 دوچرخه سوار به صورت حرفه ای در سطح استان همدان فعالیت مستمر دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین