|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۳۷۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
در همین مورد اسامی زیادی در روز‌های اخیر مطرح شد، اما مسؤولان باشگاه پرسپولیس روی سه نام تأکید بیشتری دارند و به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یکی از این سه نفر سرمربی پرسپولیس خواهد شد هر چند که در این زمینه قرار است هیأت مدیره پرسپولیس نظر خود را اعلام کند.

فارس: باشگاه پرسپولیس برای هدایت تیم روی سه سرمربی خارجی تأکید بیشتری دارد.

بعد از استعفای یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس مسؤولان این باشگاه تلاش کردند تا زمینه بازگشت مجدد برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق و کروات پرسپولیس را فراهم کنند، اما بعد از دو دور مذاکره در نهایت این سرمربی کروات تصمیم خود مبنی بر نیامدن به پرسپولیس را دوباره تکرار کرد تا حالا مسؤولان این باشگاه به تکاپو افتاده و به دنبال جذب یک سرمربی برای تیم پرسپولیس باشند.

در همین مورد اسامی زیادی در روز‌های اخیر مطرح شد، اما مسؤولان باشگاه پرسپولیس روی سه نام تأکید بیشتری دارند و به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یکی از این سه نفر سرمربی پرسپولیس خواهد شد هر چند که در این زمینه قرار است هیأت مدیره پرسپولیس نظر خود را اعلام کند.

ولادیمیر پتکوویچ یکی از گزینه‌های باشگاه پرسپولیس برای سپردن هدایت این تیم به این مربی یوگوسلاو است. این مربی ۶۰ ساله در تیم‌هایی مثل سامسون اسپور، لاتزیو، تیم ملی سوئیس و بوردوی فرانسه فعالیت کرده است. جالب اینجاست که این مربی چند سال پیش گزینه هدایت استقلال هم بود و صحبت‌هایی در خصوص اینکه این مربی به استقلال بیاید وجود داشت، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و حالا باید دید که این مربی یوگوسلاو بالاخره برای کار در فوتبال ایران به تهران خواهد آمد یا نه؟

گزینه دیگر پرسپولیسی‌ها برای سپردن هدایت این تیم ژوزه پسیرو که پرتغالی است بوده و گفته می‌شود این مربی از شانس بیشتری برای هدایت پرسپولیس برخوردار است. این مربی ۶۳ ساله که سابقه دستیاری در رئال مادرید را هم در کارنامه دارد به عنوان سرمربی در تیم‌هایی نظیر اسپورتینگ، الهلال، تیم ملی عربستان، الوحده امارات، پورتو، ویتوریا گیماریش و تیم ملی ونزوئلا را در کارنامه دارد. او این روز‌ها سرمربی تیم ملی نیجریه است و با این تیم در مسابقات جام ملت‌های آفریقا حضور دارد. قرارداد این مربی با تیم ملی نیجریه در پایان جام ملت‌های آفریقا به اتمام خواهد رسید، اما مشکلی که فعلاً در مذاکرات وجود دارد بحث رقم قرارداد است چرا که پرسپولیسی‌ها در حال مذاکره برای پایین آوردن رقم پیشنهادی این مربی هستند و در صورتی که به این مهم دست پیدا کنند، به احتمال زیاد این مربی پرتغالی جانشین یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس خواهد بود تا بعد از مانوئل ژوزه دومین سرمربی پرتغالی پرسپولیس باشد.

سومین گزینه مدنظر پرسپولیسی‌ها جیووانی دی بیاسی سرمربی ایتالیایی است که با ۶۷ سال سن مسن‌ترین گزینه پرسپولیسی‌ها است. این مربی ایتالیایی در تیم‌هایی نظیر مودنا، برشا، تورینو، لوانته، اودینزه و تیم‌های ملی آلبانی و جمهوری آذربایجان فعالیت کرده است. جالب اینجاست که حدوداً ۴ سال پیش بحث حضور دی بیاسی در ایران مطرح بود و گفته می‌شد که او قرار است جانشین ویلموتس در تیم ملی فوتبال شود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا حالا دی بیاسی باز هم شانس خود برای حضور در فوتبال ایران را امتحان کند.

در نهایت باید دید که باشگاه پرسپولیس در هفته جاری نام کدام مربی را به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی خواهد کرد تا سرخ‌پوشان که از ۱۹ دی ماه با جدایی قطعی یحیی گل‌محمدی روبه‌رو شدند در نهایت سرمربی جدید خود را بشناسند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین