|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۳۷۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
علت چنین مسئله‌ای این است که آقایان به یک جریان فکری اعتماد صد درصد دارند و حرف آنها را حجت می‌دانند و بقیه جریانات به خصوص جریان اصلاح‌طلب را از اساس و مطلقاً قبول ندارند و حرف آنها را حجت نمی‌دانند. علاوه بر این هر کسی با افراد مرتبط با جریان اصلاح‌طلب سلام و علیک داشته باشد به عنوان فردی که در مظان اتهام است با او برخورد می‌کنند.

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقایان به یک جریان فکری اعتماد صد درصد دارند و حرف آنها را حجت می‌دانند و بقیه جریانات به خصوص جریان اصلاح‌طلب را از اساس و مطلقاً قبول ندارند.

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی از اظهاراتش در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین گفت: در این انتخابات صلاحیت بعضی از افراد تایید شده‌اند که ذهن مردم در مورد آنها سوال جدی وجود دارد. متاسفانه در روند بررسی صلاحیت داوطلبان تناقضات فراوانی در رفتار نهاد نظارتی برای تایید و ردصلاحیت‌ها وجود دارد که با هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست و جا دارد شورای محترم نگهبان در فرصت مناسب از این زاویه عملکرد نظارتی خود را مورد ارزیابی و آسیب‌شناسی قرار دهد.

وی افزود: علت چنین مسئله‌ای این است که آقایان به یک جریان فکری اعتماد صد درصد دارند و حرف آنها را حجت می‌دانند و بقیه جریانات به خصوص جریان اصلاح‌طلب را از اساس و مطلقاً قبول ندارند و حرف آنها را حجت نمی‌دانند. علاوه بر این هر کسی با افراد مرتبط با جریان اصلاح‌طلب سلام و علیک داشته باشد به عنوان فردی که در مظان اتهام است با او برخورد می‌کنند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: مسئله مهم دیگر اینکه در مورد برخی از مراجع پنج‌گانه استعلام است، برخی از اعضای آنها در در میان این دسته‌بندی‌های سیاسی هستند در حالی که از این کار منع بودند. در شرایطی قرار داریم که مجموعه‌ای به صراحت وصیت‌نامه حضرت امام (ره) را در مورد ورود به دسته‌بندی‌های سیاسی را زیرپا گذاشته و امکانات وسیعی را برای ورود یک فرد در انتخابات بسیج می‌کنند، این یک امر مخفی نیست. بنده معاون حقوقی رئیس جمهور بودم و در دور دوم انتخابات روحانی وظیفه‌ام در معاونت حقوقی پیگیر شکایات بود، ده‌ها مورد از مداخلات کسانی که قانوناً ممنوع بودند در انتخابات دخالت کنند، آماده کردیم و فرستادیم، کو؟ کجا رسیدگی شد؟ جالب اینجاست که در آخر بعد از دو الی سه سال، بنابر شکایت یکی از آن مراکز بنده را مورد مؤاخذه قرار دادند.

انصاری گفت: منظور من این است که آقایان به گزارش‌هایی که مبتنی بر پرونده‌سازی‌هایی که با بینش خاص سیاسی انجام شده، اعتماد می‌کنند البته این پرونده‌سازی‌ها اگر محدود به انتخابات بود، می‌گفتیم این افراد از انتخاب شدن و مردم از انتخاب کردن آنها محروم شدند و این محرومیت همیشه بر جا می‌ماند اما پرونده‌سازی‌ها به اینجا اکتفا نمی‌شود البته این مسئله در گزینش‌ها به صورت جدی مطرح است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین