|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۳۷۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، با ۳۰۰ هزار تومان افزایش در مقایسه با روز گذشته، ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. سکه بهار آزادی طرح قدیم با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت در مقایسه با دیروز با نرخ ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی امروز (پنجشنبه، ۲۸ دی) با ۳۰۰ هزار تومان افزایش در مقایسه با روز گذشته، ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، با ۳۰۰ هزار تومان افزایش در مقایسه با روز گذشته، ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. سکه بهار آزادی طرح قدیم با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت در مقایسه با دیروز با نرخ ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

امروز نیم‌سکه ۱۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز با نرخ ۶ میلیون تومان معامله شد. در روز جاری همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران ۲ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان داد و ستد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین