|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۳۷۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضائی انجام و مجوزهای لازم اخذ است و پس از آن ماموران در عملیاتی به محل دپوی این مواد که یک منزل مسکونی در ملارد بود رفته و در جریان آن ۵۱ هزار و ۷۵۰ عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.

ماموران پلیس در فرماندهی غرب استان تهران حدود ۵۵ هزار عدد موادمحترقه غیرمجاز را در جریان دو عملیات جداگانه از دو منزل مسکونی کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ  منصور خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ درپی کسب خبری مبنی بر تولید و نگهداری مواد محترقه در یک واحد منزل مسکونی در ملارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان ملارد قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات اولیه و شناسائی محل فعالیت متهمان از صحت گزارش واصله اطمینان حاصل کردند.  

وی ادامه داد: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضائی انجام و مجوزهای لازم اخذ است و پس از آن ماموران در عملیاتی به محل دپوی این مواد که یک منزل مسکونی در ملارد بود رفته و در جریان آن  ۵۱ هزار و ۷۵۰ عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه در این خصوص دو نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفـت: این افراد در جریان بازجویی‌ها معترف شدند که این مواد را برای چهارشنبه سوری خریداری و دپو کرده بودند. در ادامه متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم و به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند.  

همچنین سرهنگ مجید عسکری نیا، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان نیز از کشف موادمحترقه از منزلی در محله سبزدشت خبر داد و گفت: رسیدگی به این پرونده پس از کسب خبری مبنی بر تولید مواد محترقه دست ساز توسط فردی در منزلش در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و آنان پس از اخذ مجوزهای قضایی لازم به این محل اعزام شده و درجریان آن ۱۴۷۰ عدد فشفشه بزرگ و ۲۴۰۰ عدد فشفشه کوچک دست‌ساز و نا ایمن را کشف و ضبط کردند.

وی ارزش ریالی مواد محترقه کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت:‌در این خصوص یک نفر نیز دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین